فرمانده حوزه بسیج 3 شهری رشت:

رزمایش الی بیت المقدس نمایش توان نظامی و امنیتی بسیجیان است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) 3 شهری رشت با بیان اینکه بالا بردن توان رزم گردان های بیت المقدس از اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس است گفت: نمایش توان نظامی و امنیتی بسیجیان از دیگر اهداف این رزمایش است.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۹۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

سرهنگ امیر شریف زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس اظهار کرد: این رزمایش بزرگ از ساعت 8 صبح روز گذشته با رمز یا اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد و بسیجیان دلاور سپاه مرکزی رشت با آمادگی کامل در رزمایش حضور دارند.

وی با بیان اینکه اولین برنامه گردان های بیت المقدس حضور در راهپیمایی 13 آبان بود که با اقتدار کامل برگزار شد، خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش برگزاری کلاس های امداد و نجات، دفاعی و امنیتی بود که عصر پنجشنبه با حضور بسیجیان غیور برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) 3 شهری رشت در پایان گفت: روز جمعه که پایان رزمایش گردان می باشد با برگزاری صبحگاه مشترک و برنامه آرام سازی در حوزه شهری به پایان خواهد رسید.

شریف زاده با بیان اینکه بالا بردن توان رزم گردان های بیت المقدس از اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس است گفت: نمایش توان نظامی و امنیتی بسیجیان از دیگر اهداف این رزمایش است.

ارسال نظرات