رزمایش عاشقان حسینی در فارسان

رزمایش دو روزه الی بیت المقدس5 با عنوان عاشقان حسینی و حضور گردانهای رزمی بسیج شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۰۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رزمایش دو روزه الی بیت المقدس5 با شعار عاشقان حسینی و با حضور گردان تاکتیکی بیت المقدس و الزهرا در چشمه قلعه شهرستان فارسان با موفقیت به پایان رسید.

مرحله نهایی این رزمایش با انجام مراسم صبحگاه مشترک با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و سایرمسئولان شهرستان فارسان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان با اعلام رمز «لبیک یا محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم)» فرمان آغاز مرحله اصلی رزمایش الی بیت المقدس در فارسان را صادر کرد.

موسی انصاری در این مراسم گفت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور بسیجیان شهرستان فارسان برگزار شد که در روز اول فراخوان، مباحث آموزشی و مرور برنامه ها و در روز دوم مرحله اصلی رزمایش پس از صبحگاه مشترک به اجرا درآمد.

وی در اظهار داشت:نیروهای عمل کننده در این رزمایش عملیات های کمین و ضد کمین،‌ دفاع از کوی و برزن، تک به هدف برای بازپس گیری، پدافند عامل و غیرعامل، ‌مقابله با ناآرامی ها و اغتشاشات، تأمین جاده و ایست و بازرسی و ضد استقرار را تمرین کردند.

وی اظهار کرد: با این رزمایش گوشه ای از اقتدار و توانمندی‌های بسیج به نمایش گذاشته شد و بسیجیان شهرستان فارسان به خوبی وظایف محوله را اجرا کردند.

ارسال نظرات