دروغ، شایعه‌پراکنی، جنگ روانی و... از ابزارهای آمریکا است

شیطان بزرگ نامیدن آمریکا از سوی امام راحل یک نامگذاری بر مبنای آموزه‌های قرآنی است و بنابراین مبارزه با آمریکا یعنی مبارزه با شیطان و ستمگر که این مبارزه با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۱۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین جناسمی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه آمریکا از دهه‌های گذشته برای رسیدن به سلطه دست به هر کاری زده است، اظهار کرد: آمریکا خود را پرچمدار مبارزه با حقوق بشر، مدافع صلح و ثبات امنیت جهانی، طرفدار دموکراسی و نظام‌های دمکراتیک، طرفدار حقوق شهروندی و آزادی‌های مدنی می‌داند ولی در عمل عامل اصلی بیشتر جنایت‌هایی بوده که در جهان به‌ویژه خاورمیانه رخ داده است.

وی بیان کرد: آمریکا تنها کشوری است که از سلاح هسته‌ای علیه انسان‌های بی‌گناه، بی‌دفاع و غیرنظامی از جمله هیروشیما و ناکازاکی ژاپن استفاده کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با اعلام اینکه این کشور با طراحی بیش از 100 کودتا دولت‌های مستقل و مردمی در دیگر کشورها را ساقط و دولت‌های دست‌نشانده را به جای آنها نشانده است، تصریح کرد: آمریکا کشورهای متعددی را به اشغال خود در آورده است و هزاران نفر مردم بی‌گناه از زن و کودک در عراق، افغانستان، سوریه و یمن را به خاک و خون کشیده است.

این مسؤول با بیان اینکه آمریکا عامل اصلی کشتار انسان‌های بی‌گناه به‌ویژه مسلمانان در جهان است، ادامه داد: کیست که نداند پشت سر تمام فعالیت‌های رژیم کودک‌کش غاصب صهیونیست آمریکا قرار دارد، کیست که نداند هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیر سال 67 توسط ناو آمریکایی بیش از 290 مسافر بی‌گناه را پرپر کرد که از این تعداد 46 زن و کودک بودند.

جناسمی با تأکید بر اینکه دروغ، شایعه‌پراکنی، جنگ روانی و... از ابزارهای آمریکا است، افزود: شیطان بزرگ نامیدن آمریکا از سوی امام راحل یک نامگذاری بر مبنای آموزه‌های قرآنی است و بنابراین مبارزه با آمریکا یعنی مبارزه با شیطان و ستمگر که این مبارزه با استکبار جهانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها