اجرای سه طرح عملیاتی در رزمایش مدافعان حرم بسیجیان بابلسر

در شهرستان بابلسر دو رزمایش که یک رزمایش در ششم و هفتم آبان ماه با هدف طرح عملیاتی دفاع از ساحل و رزمایش امروز نیز با سه طرح عملیاتی دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاش و ناآرامی‌ها و بحث امداد و نجات برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۶۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدموسی حسین‌نژاد عصر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش امداد و نجات گردان کوثر سپاه ناحیه بابلسر در گفت‌وگو یی با بیان اینکه نهاد مقدس سپاه پاسداران به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد، اظهار کرد: از همان ابتدای انقلاب اسلامی این نهاد در مسیر پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی نقش محوری ایفا کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام مقدس اسلامی با تمام توان خود در زمینه به ‌هم زدن امنیت و آسایش ایران اسلامی در تکاپو هستند،گفت: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و در این راه اجازه نفوذ به دشمن را نمی‌دهد.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بابلسر با بیان اینکه انقلاب اسلامی به‌دلیل برخورداری از ماهیت استکبارستیزی همواره مورد خشم و کینه امپریالیسم جهانی است، به ضرورت آمادگی و مقابله با هر نوع توطئه با افزایش توانمندی نیروها تاکید کرد.

حسین‌نژاد همچنین به ضرورت نقش و حضور بسیج در تمام زمینه‌ها اشاره کرد و گفت: شواهد نشان می‌دهد هر جا بسیج حضور داشته است کارها به بهترین شیوه ممکن انجام شده و موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کرده است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش گردان بیت‌المقدس و گردان کوثر از مشارکت گسترده بسیجیان این گردان‌ها تشکر کرد و افزود: این رزمایش برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی چه در بحث حوادث غیرمترقبه و چه دفاع از کوی و برزن برگزار شد.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بابلسر با بیان اینکه رزمایش گردان کوثر نیز برای مقابله با هر نوع بحران احتمالی در مواجهه با حوادث غیرمترقبه با حضور گسترده گردان کوثر در شهرستان بابلسر برگزار شد،افزود: در شهرستان بابلسر دو رزمایش که یک رزمایش در ششم و هفتم آبان ماه  با هدف طرح عملیاتی دفاع از ساحل و رزمایش امروز نیز با سه طرح عملیاتی دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاش و ناآرامی‌ها و بحث امداد و نجات برگزار شد.

وی هدف از برگزاری رزمایش گردان کوثر را در سه مبحث امنیتی، سیاسی و امدادی دانست و افزود: هدف از برگزاری این رزمایش بالا بردن و ارتقا دانش و آگاهی بسیجیان و فرماندهان گردان‌ها در برابر توطئه دشمنان، شناسایی تهدیدات، شناسایی نقاط ضعف و قوت نیروها و تلاش برای رفع و تقویت آن و آمادگی نیروها در شرایط بحرانی است.

‌حسین‌نژاد در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: همه ما وظیفه داریم آمادگی خود را در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه توان رزمی حفظ و در راستای ارتقای آن تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها