مدیر عامل بانک شهر در گفتگو با «بسیج» خبر داد

تصویب 5 میلیارد تومان اعتبار برای وام ازدواج در بانک شهر

پورزرندی گفت: شهرداری برای بازپرداخت تسهیلات اعطایی، واگذاری شهروند و شهر آفتاب را به ما پیشنهاد داده است اما در شرایط رکودی که در بازار مسکن حاکم است، تبدیل املاک به نقدینگی برای ما سخت و امکان‌ناپذیر است.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۸۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص واگذاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و محل نمایشگاه شهر آفتاب به این بانک گفت: کمک‌ها و تسهیلات بانک شهر به شهرداری های سراسر کشور در حوزه حمل و نقل عمومی مخصوصا مترو در شهرهای تهران، شیراز و مشهد است.

وی با بیان اینکه ارتقا و توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مصوبات و اولیت های کمیته اقتصاد مقاومتی بوده، تصریح کرد: بر همین اساس بانک شهر تمرکز خاصی برای حمایت از طرح های حمل و نقل عمومی از جمله مترو که نیاز جدی جامعه امروز می باشد، داشته است.

مدیرعامل بانک شهر ادامه داد: شهرداری برای بازپرداخت تسهیلات اعطایی، واگذاری ملک هایی همچون شهروند و شهر آفتاب را به ما پیشنهاد داده است اما در شرایط رکودی که در بازار ملک و مسکن حاکم است، تبدیل املاک به نقدینگی برای ما سخت و امکان ناپذیر است. با این حال ما در حال بررسی کارشناسانه این پیشنهاد شهرداری هستیم و با بانک مرکزی و مجمع بانک شهر هماهنگی‌ها و مشورت لازم را انجام می دهیم و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

پورزرندی در خصوص عملکرد بانک شهر در حوزه تسهیلات ازدواج جوانان گفت: بانک شهر سابقه ای درخشان در اعطا وام ازدواج دارد، زمانی که که آقای احمدی نژاد شهردار تهران بود ما وام ازدواج را از طریق تعاونی اعتباری شهر آغاز کردیم، آن زمان سقف وام ازدواج یک میلیون تومان بود و جمعیت زیادی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام می‌کردند.

وی اذعان کرد: بانک شهر از گذشته تاکنون در مباحث خدمات اجتماعی همچون حمایت از زنان سرپرست خانوار عملکرد خوبی داشته است و از زمانی که بانک مرکزی هم سقف های 3 میلیون و 10 میلیون تومانی وام ازدواج را اعلام کرد ما طبق دستورالعمل تسهیلات را اعطا می کنیم و در حال حاضر برای موضوع وام ازدواج 5 میلیارد تومان در هیأت مدیره بانک تصویب شده است.

ارسال نظرات