واکنش عباسی به برگزاری جشن هالووین در مدارس در گفتگو با«بسیج»:

برگزار کنندگان جشن هالووین در مدارس تهران توبیخ شوند

نماینده مجلس در واکنش به تصمیم برخی مدیران مدارس به برگزاری جشن هالووین در مدارس تهران گفت: عواقب برگزاری چنینن جشن هایی در مدارس خطرناک است و مسئولان مدارسی که اجازه برگزاری آن را داده اند باید توبیخ شوند.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۶۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

اسد الله عباسی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به تصمیم برخی مدیران مدارس به برگزاری جشن هالووین در برخی مدارس تهران اظهار داشت: ما در فرهنگ خودمان مناسبت ها و جشن های ارزشمندی مانند دهه فجر و هفته دفاع مقدس و 13 آبان را داریم که بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی و محور های ارزشی و اعتقاد به دین اسلام است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: الگوهای هنر در مدارس باید ایرانی اسلامی باشد تا نماد باورهای دینی ملی خود را به نمایش بگذاریم اما الگو گرفتن از غرب می تواند ذهن دانش آموزان ما را به سمت آموزه های غربی ببرد و فرهنگ خطرناک غرب را به آنها القاء کند.

عباسی یادآور شد: یکپارچه سازی آموزش از جمله برنامه های رژیم صهیونیستی است که می خواهند با این کار باورهای ارزشی نوجوانان و جوانان کشور ما را نابود کنند و این مسئله قطعاً مشکلات و عواقب خطرناکی را در پی خواهد داشت.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: برگزاری جشن هالووین در مدارس تهران که برگرفته از فرهنگ غربی است موجب نابودی هویت فرهنگ ایرانی اسلامی مردم می شود و نشان دهنده غفلت مسئولان مدارس است. لذا مسئولان آموزش و پرورش نباید اجازه برگزاری چنینن جشن هایی را در مدارس بدهند این برنامه ها موجب تقویت الگوی فرهنگ غربی و کم رنگ شدن فرهنگ ایرانی اسلامی در بین دانش آموزان خواهد شد.

نمیانده مردم رودسر در پایان گفت: عواقب برگزاری چینن جشن هایی در مدارس بسیار خطرناک است و مسئولان مدارسی که اجازه برگزاری این جشن را داده اند باید توبیخ شوند.

به گزارشخبرگزاری بسیج،همزمان با برگزاری مراسم غربی هالووین در برخی از کشورها، مدیران بعضی از مدارس شهر تهران نیز اعلام کرده اند که قرار است این جشن در مدرسه شان برگزار شود.

ارسال نظرات