معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

ضرورت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها ضروری است.
کد خبر: ۸۷۷۳۱۳۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سید سعید شاهرخی در جلسه کمیسیون دانشجویی از حضور دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان تقدیر کرد و اظهار داشت: امسال شاهد بسیج دانش‌آموزان و دانشجویان بودیم که در این روز با حضوری چشمگیر آن را گرامی داشتند و این جای تقدیر از رؤسای دانشگاهی و مدیرکل آموزش و پرورش و مناطق دارد .
وی در ادامه گفت: نزدیک به صد هزار دانشجو از ابتدای بازگشایی دانشگاه‌ها میهمان ما هستند که باید به لحاظ فرهنگی ساماندهی شوند و این کار بسیار سنگینی است که مدیران تا به حال به خوبی از عهده آن برآمده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود:  دانشگاه‌ها باید توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی، سیاسی، فکری و آموزشی دانشجویان به صورت همزمان و توأم داشته باشند چراکه توجه به مسائل علمی به تنهایی در آینده موجب بروز مشکلاتی در حوزه‌های فرهنگی و دینی می‌شود و بالعکس.
شاهرخی با بیان اینکه تمامی جوانب باید با هم مدنظر قرار گیرند، تصریح کرد: تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی در موضوعات مختلف و متعدد که مورد توجه دانشجویان است امری ضروری بوده و طی جدول‌بندی خاصی که منجر به روزمرگی دانشجویان نشود باید برگزار شوند.
معاون استانداری لرستان ادامه داد: تا پایان امسال زمان‌بندی شود تا در طول ماه‌ها و هفته‌ها این کرسی‌ها برگزار شوند و در آنها فضای بازی برای طرح پرسش و مطالبی که در ذهن دانشجو هست باشد تا در این باره پاسخ‌های اغنایی بگیرند.
وی نکته دیگر را تقویت تشکل‌های دانشجویی دانست و گفت: حرکتی که دانشجو انجام می‌دهد می‌بایست مورد حمایت به صورت برابر قرار گیرد تا شاهد رشد و بالندگی هرچه بیشتر وی باشیم.
شاهرخی خواستار بررسی مشکلان رفاهی دانشجویان و نظارت جدی بر روی خوابگاه شد تا مشکلاتی به لحاظ این موارد برای آنان پیش نیاید.

ارسال نظرات