فرمانده سپاه اردل:

دشمن اصلی ما امریکاست

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی با بیان اینکه دشمن اصلی ما آمریکاست، از پایان موفقیت آمیز رزمایش الی بیت المقدس 5 در شهرستان اردل خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۳۱۵۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه اردل، هدف از برگزاری این رزمایش را بالا ربردن توان رزمی و قدرت دفاعی گردان های بیت المقدس و کوثر و همچنین حفظ روحیه بسیجی و آشنایی با تاکتیک های نظامی عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی بیان داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با الگوگیری از سرخ عاشورا و نهضت حضرت اباعبدالل الحسین (علیه السلام) در مقابل ائتلاف استکبار جهانی و جبهه گشوده شده از سوی رژیم بعث عراق با ریاست صدام ایستادند و امروز نیز این آمادگی را به صورت مضاعف باید حفظ کنیم.

وی، با اشاره به بدعهدی دشمنان انقلاب اسلامی گفت: استکبارجهانی واسرائیل غاصب پیمان شکنانی هستند که به حرف و تعهدات آنان هیچ اطمینان و اعتمادی نیست؛ لذا دشمن اصلی ما امریکاست و بایستی با تمام توان درمقابل آن ایستاد.

جمشیدی گفت: ما با آمادگی دفاعی که در همین صحنه های رزمایش و تجربیات گرانبهای هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت آموخته ایم، در رکاب ولایت برای دفاع از قران و اسلام و تمام مسلمانان جهان آماده ایم.

گفتنی است بعد از صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی شهرستان اردل، که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان برگزار شد، مرحله پایانی رزمایش الی بیت المقدس 5 با موفقیت اجرا گردید.

ارسال نظرات