با حضور فرمانده سپاه وجمعی از مسئولان بهابادی:

یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای شهرستان بهاباد برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه در سالن مجتمع فرهنگی هنری برعبدالله بهابادی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۳۹۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۸

در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بهاباد حجت الاسلام مهدی خدادادی یکی از روحانیون شهرستان در سخنانی با تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) به مقام و منزله شهید و شهادت در اسلام اشاره کرد و افزود : تمام رزمنده‌ها از کوچک و بزرگ، همانند یاران امام حسین(ع) با بصیرت و عشق واقعی به جبهه‌های حق علیه باطل آمدند.

حجت الاسلام خدادادی با اشاره به اینکه شهدا به مانند چراغی روشن راهنما و الگوی همه ما در مسیر دشوار زندگی هستند گفت : شهدای مدافع حرم مانند شهدای دوران دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و دفاع از حریم ولایت را به همه ما نشان دادند.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم پرچمدار حریت و آزاد مردی هستند که برای دفاع از مقدسات اسلامی جان خود را در مایه اخلاص گذاشته اند

این روحانی خاطرنشان کرد: دشمن سعی در کمرنگ نمودن فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار در جامعه دارد و ما باید در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایستادگی نموده و نگذاریم به اهداف خود دست یابد

خدادادی عنوان کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حریم انقلاب اسلامی و صدور ارزش‌های انقلابی در بیرون از مرزها و در غربت به شهادت رسیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جبهه جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود : امروز استکبار جهانی برای ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی آحاد جامعه با تمام ابزار و امکانات خود به میدان آمده که یکی از مهم ترین ابزار مقابله با تهدیدات آنها ولایت پذیری است.

حجت الاسلام خدادادی گفت : دشمنان اسلام در میدان جنگ نرم ، به مبارزه با ارزش ها و اعتقادات اسلامی برخواسته و از کانال های مختلف قصد دارند جوانان و بویژه بانوان مسلمانان را از راه دین مبین اسلام منحرف کنند و بین جامعه اسلامی جدایی بیندازند.

وی با بیان اینکه فقر فرهنگی در استفاده از شبکه های اجتماعی باعث ابجاد تنش ها و مشکلات فراوانی برای جوانان و نوجوانان کشور ما شده است گفت: شبکه های اجتماعی مجازی مهمترین و خطرناک ترین سلاح تهاجمی دشمن در عرصه جنگ نرم است.

روایتگری دو تن از روایت گران میقات تهران در خصوص تفحص شهیدان جنگ تحمیلی از برنامه های این مراسم بود.


ارسال نظرات