جانشین مدیریت اجرایی نجف ستاد اربعین زنجان:

ارزاق ارسالی به عراق از محل کمک‌های مردمی تأمین شده است

همه مواد غذایی ارسال شده به عتبات عالیات از محل کمک‌های مردمی تهیه شده است.
کد خبر: ۸۷۷۳۵۹۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین مدیریت اجرایی نجف ستاد اربعین زنجان با تأکید بر اینکه همه مواد غذایی ارسال شده به عتبات عالیات از محل کمک‌های مردمی تهیه شده است، گفت: تاکنون ریالی از کمک‌های دولتی برای تهیه اقلام خوراکی و … هزینه نشده است.

محمد ایران‌خواه افزود: مراسم اربعین حسینی مانور قدرت شیعه است، از همین رو، همه تلاش مسؤولان ستاد برگزار باشکوه این مراسم است.

وی با اشاره به اینکه از دو ماه قبل برنامه‌ریزی برای برگزاری بهتر مراسم و پذیرایی بهتر از زائران اربعین انجام شده است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی ۲۵۰ خادم به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

جانشین مدیریت اجرایی نجف ستاد اربعین زنجان با بیان اینکه امسال چهار موکب از استان زنجان در کشور عراق مستقر خواهد شد، اضافه کرد: نجف اشرف، ورزشگاه جوانان نجف اشرف، کوفه، عمود یک با برادران عراقی، شارع کوفه، حیدریه و سه راهی کربلا به نجف محل‌های استقرار خادمان زنجانی است.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته ۴۵ نفر از خادمان برای آماده‌سازی موکب و استقرار در محل‌های تعیین شده به کشور عراق اعزام شدند، گفت: سال قبل خدمت‌رسانی به زائران از سوی موکب زنجان بسیار مطلوب بود و امسال نیز در تلاش برای بهبود خدمت‌رسانی نسبت به سال قبل هستیم.

جانشین مدیریت اجرایی نجف ستاد اربعین زنجان با بیان اینکه همراه خادمان اقلام خوراکی و میزانی از تجهیزات نیز به موکب ارسال شده است، تصریح کرد: ۱۸ تن برنج، هشت تن گوشت، ۹ تن برنج، پنج تن سیب‌زمینی، دو تن پیاز، سه تن رب گوجه‌فرنگی، دو تن عدس، چهار تن روغن، از جمله اقلام خوراکی بود که از زنجان ارسال شد.

ایران‌خواه همچنین از ارسال ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی به محل‌های تعیین شده خبر داد و افزود: چند نفر از خادمان فنی‌کار نیز برای نصب این سرویس‌های بهداشتی به عراق اعزام شدند.

جانشین مدیریت اجرایی نجف ستاد اربعین زنجان با تاکید بر اینکه حفظ سلامت زائران یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسؤولان موکب است، تصریح کرد: در همین راستا مواد غذایی از بهترین مواد انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه همه مواد غذایی ارسال شده از محل کمک‌های مردمی تهیه شده است، گفت: تا کنون ریالی از کمک‌های دولتی برای تهیه اقلام خوراکی و … هزینه نشده است.

گفتنی است، شماره حساب ۱۰۴۰ بانک‌‌های ملی، ملت و پست بانک قابل پرداخت در سراسر کشور برای جذب نذورات و کمک‌های مردمی برای همایش بزرگ اربعین اختصاص و کد #۱۰۴۰*۷۸۰* از طریق اپراتورهای همراه اول و ایرانسل نیز برای واریز نذورات مردمی اختصاص یافته است.

ارسال نظرات