فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

سایت مسکن مهر بروجرد از وجود مراکز فرهنگی ـ مذهبی بی‎بهره است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: سایت مسکن مهر این شهرستان از وجود مراکز فرهنگی و مذهبی بی‎بهره است.
کد خبر: ۸۷۷۳۶۹۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد سرهنگ مجید سوری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت : مسکن مهر این شهرستان با جمعیت تقریبی 9 هزار نفری از وجود مسجد، مجتمع فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج بیبهره است و به تعبیری اثری از انقلاب در این سایت دیده نمیشود.

وی روند بروز آسیبهای اجتماعی در سایت مسکن مهر بروجرد را رو به رشد خواند و عنوان کرد: درصورتیکه مشکلات این سایت حل نشوند، این شهرک به جهانآباد دیگری در این شهرستان تبدیل میشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بر ضرورت تشکیل جلسهای با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در رفع مشکلات سایت مسکن مهر این شهرستان تاکید و تصریح کرد: باید در برطرف کردن مشکلات این سایت تسریع شود.

سوری افزود: با توجه به زمانبر بودن ساخت مسجد در زمین 10 هزار مترمربعی در نظر گرفته شده در سایت مسکن مهر شهرستان بروجرد ساخت چند مسجد کوچک در این سایت باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جمعآوری بنرهای تقدیر و تشکر از مسئولان در سطح شهرستان بروجرد را ضروری خواند و تاکید کرد: از این فضاها باید برای انجام اقدامات فرهنگی استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان باید در جلوگیری از نصب بنرهای تقدیر و تشکر از مسئولان و شهرداری این شهرستان در جمعآوری آنها ورود پیدا کنند.

سوری در ادامه به برپایی اجتماع عظیم عزاداران حسینی بروجرد در عصر عاشورا اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از نقاط ضعف برگزاری این اجتماع تعدد مداحان بود، بنابراین در سالهای آینده باید از یک مداح کشوری برای این اجتماع استفاده شود.

وی اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات اجتماعی خیابان بحرالعلوم شهرستان بروجرد در سالهای آینده در کنار آسیبشناسی اقدامات امسال برنامهریزیهای دقیقتری در دستور کار قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: رفع بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی این شهرستان در گرو انجام اقدامات فرهنگی است.

انتهای خبر /ز
ارسال نظرات