استان تهران

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در پیست اسکی آبعلی به همت حوزه رودهن

حوزه مقاومت بسیج رودهن درنظر دارد تا برنامه‌های مختلف فرهنگی را درپیست اسکی آبعلی منطقه دماوند استان تهران طی فصل زمستان برنامه ریزی و اجرا کند.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۵۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، "حسن مرشدی" فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن درجلسه هماهنگی و ساماندهی پیست اسکی آبعلی ، اظهار کرد: پیست اسکی بین‌المللی آبعلی قدیمی‌ترین و نخستین پیست اسکی درایران است که متأسفانه همچنان با مشکلات زیادی روبه‌رو است.

وی گفت: حوزه بسیج رودهن در سال جاری برنامه‌های مختلفی را در راستای جلوگیری از سوءاستفاده‌های فرهنگی و اخلاقی در نظر گرفته که در حال برنامه‌ریزی است و به‌محض آغاز به کار پیست و بعد از بارش برف زمستانی، توسط بسیجیان برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن با بیان اینکه یک قطعه زمین از سوی شهرداری و شورای شهر آبعلی برای احداث حسینیه در این مکان اهدا شده است، گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقات ورزشی، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح  در برخی از ایام، اهدای بسته‌های فرهنگی به ورزشکاران و ورزش دوستان، استقرار ایستگاه امربه‌معروف و نهی از منکر و … نیز از برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج سپاه رودهن در این پست اسکی است.

" مرشدی" ادامه داد: برقراری امنیت این پیست با همکاری نیروی انتظامی انجام خواهد شد و درصدد هستیم تا بتوانیم سوءاستفاده‌های اجتماعی و فرهنگی را که توسط برخی افراد به‌اصطلاح ورزشکار و ورزش‌دوست انجام می‌شود، آسیب‌شناسی و برای رفع آن اقدام کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم علاوه بر پیست اسکی آبعلی دیگر نقاط تفریحی و گردشگری بخش رودهن را از لحاظ فرهنگی ساماندهی کنیم.

 انتهای پیام/گ

ارسال نظرات