شهردار اردبیل:

13میلیارد ریال برای توسعه شورابیل هزینه شده است

شهردار اردبیل رویکرد شهرداری در بحث فضای سبز را افزایش سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند بیان کرد و گفت: در این راستا 13میلیارد ریال برای توسعه شورابیل هزینه شده است.
کد خبر: ۸۷۷۴۲۴۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به گفته حمید لطف اللهیان طرح های انجام شده در مجموعه گردشگری شورابیل به عنوان پتانسیل طبیعی شهر اردبیل می تواند نیاز شهروندان اردبیلی را برای گذران اوقات فراغت و سلامت روحی و جسمی برآورده کند و درکنار این امر به عنوان یک منطقه نمونه گردشگری برای جذب توریست می تواند قابل توجه باشد .

وی رویکرد شهرداری در بحث فضای سبز افزایش سرانه فضای سبز به ازای هرشهروند اعلام کرد و افزود : با توسعه فضای سبز به ویژه در منطقه شورابیل در تلاش هستیم تا سرانه فضای سبز را تا استاندارد افزایش دهیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در همین راستا احداث و تکمیل پارک بهشت گمشده و پارک صخره ای به مساحت بیش از 90 هزار متر مربع ، توسعه فضای سبز سایر قسمت های شورابیل ، طراحی و اجرای فرش گل در ورودی شورابیل، کاشت درختان مثمر و غیر مثمر و زینتی و رنگ آمیزی تجهیزات پارک ها با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

لطف اللهیان همچنین با بیان اینکه تغییرات صورت گرفته در شورابیل صرفا در حوزه فضای سبز نیست افزود : علاوه بر توسعه فضای سبز انجام کارهای عمرانی و زیربنایی در شورابیل نیز از جمله اولویت های شهرداری در توسعه شورابیل است.

وی گفت : در حوزه عمرانی با توجه به برنامه حذف رینگ سواره از اطراف دریاچه در آینده و به منظور سهولت دسترسی شهروندان و میهمانان به این مجموعه، خیابان‌های متعددی در اطراف مجموعه احداث و در حال تکمیل است که به چهار ورودی با پارکینگ مکفی ختم می‌شوند و کار مراجعه کنندگان را برای رسیدن به هربخش از مجموعه آسان تر می کنند.

شهردار اردبیل اظهار داشت : خیابان 30متری جنب نمایشگاه بین اللمللی که تکمیل و به بهره برداری رسیده است، ورودی جنب موزه دفاع مقدس ، خیابان 45 متری شوراسنتر به سمت شهرک نادری و خیابان 55 متری راه دانشگاه که با اعتباری بالغ بر 192 میلیارد ریال در حال احداث است.

لطف اللهیان بیان کرد : آسفالت ریزی ، پازل چینی ،دیوار کشی، احداث کانال سنگی ،خاکریزی و... از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی شورابیل است.

وی با بیان اینکه رویکرد شهرداری در توسعه شورابیل استفاده از تمام نقاط و مناظر این مجموعه در تمام طول روز است گفت: در همین راستا شهرداری اردبیل اقدام به نورپردازی ، نصب پایه چراغ های 9متری ، نصب سیستم صوتی ، اجرای آبنمای ورودی 30متری شورابیل کرده است.


ارسال نظرات