رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با دانشجویان دانشگاه امام علی(ع) دیدار و گفت‌وگو کرد

سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا با کارکنان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۲۶۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا با کارکنان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش دیدار کرد.

در این دیدار که فرمانده نیروی زمینی و جمعی از فرماندهان و مسئولین دانشگاه حضور داشتند، حاضرین پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در مسجد امام علی (ع) حضور یافتند.

رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا در جمع دانشجویان گفت: نیروهای مسلح در دنیا برابر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظه العالی) به سه دسته تقسیم می شوند. یکی نیروی تشریفاتی و تزیینی که برای حفظ موقعیت هیات حاکمه است. دیگری نیروی مسلح کارامد و فعال که جز اقدامات عملیاتی و نظامی چیز دیگری را رعایت نمی‌کند و در پایان، نیروی مسلحی که علاوه بر جنبه نظامی، انگیزه معنوی و استقلال سیاسی هم دارد که آن فقط در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.به گزارش فارس، شیرازی با اشاره به تحرکات دشمنان و توصیه های رهبر فرزانه انقلاب تاکید کرد: باید همواره نقشه ها و تهدیدات دشمنان را بشناسیم و براساس آن خودمان را آماده کنیم.

ارسال نظرات