مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد:

غیرقابل توجیه بودن اجرای برنامه‌های ضدارزشی در استان/ اهمال‌کاری مسئولین حرمت‌شکنی‌ها را تقویت می‌کند

مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد با انتقاد از برگزاری برنامه‌های ضدارزشی در استان گفت: مسئولین باید با برگزاری چنین برنامه‌هایی شدیداً برخورد کنند، نه اینکه با اهمال خود باعث باز شدن باب حرمت شکنی‌ها شوند.
کد خبر: ۸۷۷۴۳۳۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان یزد‎، در خصوص اجرای برخی برنامه های ضدارزشی در استان گفت: نفس برگزاری جلسات و سمینارهای آموزشی و حتی انجام حرکات ورزشی در حین اجرای سمینار مشکلی ندارد اما باید مراقب باشند تا از خطوط قرمز شرع و دین عبور نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر محمدی افزود: اختلاط زن و مرد و انجام حرکات موزون در حین سمینار به هیچ عنوان کار پسندیده‌ای نبوده و اهانت به ارزش‌هاست. انجام چنین اقداماتی به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وی تاکید کرد: اینکه در جریان برگزاری سمیناری دست به اقدامات ضدارزشی زده شود، اهانت به خون شهدا، حرمت ایام صفر و سوگواری مردم است. کسانی که بخواهند به بهانه‌های واهی و مرموزانه حرمت شکنی کنند بدانند که مردم مومن دارالعباده ساکت نخواهند نشست.

محمدی در ادامه با اشاره به ضرورت هوشیاری و اقدام مسئولین در برخورد با حرمت شکنان تصریح کرد: مسئولین باید پاسدار ارزش‌های دینی و اسلامی باشند و برای همین مسئولیت است که هنگام بر عهده گرفتن مسئولین سوگند یاد کرده‌اند که پاسدار دین‌ و ارزش‌های اسلامی باشند. باید از مسئولین سوال کرد که آیا زیر چشمی رد کردن تخلف با قسم آن ها برای حراست از ارزش‌های دین سازگاری دارد یا نه.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان یزد در پایان از مسئولین خواست که با برگزاری چنین برنامه‌هایی شدیداً برخورد کنند، نه اینکه با اهمال خود باعث باز شدن باب حرمت شکنی‌ها شوند.

ارسال نظرات