اعزام 240 دانش آموز آملی به اردوی راهیان نور مناطق دوران دفاع مقدس در جنوب کشور:

راهیان نور آشنایی با حال و هوای دفاع مقدس برای تزکیه نفس

راویان جنگ تحمیلی با بیان روزهای سخت حماسه و خون می‌توانند دانش‌آموزان را با حال و هوای آن روزها آشنا کنندکه راهیان نور تأثیر عظیمی در روحیه نسل جوان دارد و برای خودسازی و تزکیه نفس بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۸۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل در  مراسم اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور جنوب کشور اظهار کرد: مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور قدمگاه شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده و از ارزش و احترام ویژه‌ای برخوردار است.

240 دانش‌آموز پسر این شهرستان دوشنبه شب عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

مراسم بدرقه این دانش‌آموزان با حضور خانواده‌ها، مسؤولان شهری و فرهنگیان انجام شد که دانش‎آموزان از زیر قرآن عبور کرده و سوار اتوبوس‌ها شدند.

حکمت داجلیری افزود: همه اقتدار، امنیت و ابهت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و باید جوانان و نوجوانان امروز از شهدا درس آزادگی، بصیرت، دشمن‌ستیزی و شجاعت بیاموزند.

وی با اعلام اینکه شهدا تمام هستی خود را به کف گرفتند و در راه خداوند با دست خالی جان خود را فدا کردند، بیان کرد: در هر منطقه‌ای مزار شهدا باعث افتخار، اقتدار و صلابت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه راویان جنگ تحمیلی با بیان روزهای سخت حماسه و خون می‌توانند دانش‌آموزان را با حال و هوای آن روزها آشنا کنند، ادامه داد: اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور تأثیر عظیمی در روحیه نسل جوان دارد و برای خودسازی و تزکیه نفس بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی دفاعی یکی از درس‌هایی است که دانش‌آموزان در مقطع متوسطه آن را پشت سر می‌گذارند.

داجلیری با اعلام اینکه نخستین دوره اعزام دانش‌آموزان آملی به مناطق عملیاتی غرب کشور طی سال تحصیلی جدید انجام شد، گفت: در این مرحله 240 دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه راهی مناطق عملیاتی شده و به سفر خود پایان دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها