پیاده روی 11 کیلومتری کاروان از حرم تا حرم در آمل برگزار می شود

برنامه کاروان پیاده عزاداران اربعین از آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) تا آستان مطهر امامزاده عبدالله (ع) با استقبال پرشور مردم در سال جاری باید اطلاع‌رسانی جامع انجام شود.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۳۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه آمل با اشاره به اینکه کاروان پیاده عزاداران اربعین از آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) تا آستان مطهر امامزاده عبدالله (ع) را طی مسیر می‌کنند، بیان کرد: این حرکت سال گذشته بدون اطلاع‌رسانی با استقبال پرشور همراه بود و امسال باید اطلاع‌رسانی جامع انجام شود.

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در نشست هماهنگی برگزاری کاروان از حرم تا حرم به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی در این شهرستان، اظهار کرد: مردم مازندران عاشق و دلداده اهل بیت هستند و بسیاری از مردم این دیار برای شرکت در کاروان عزاداران حسینی به سوی کربلا در اربعین راهی شدند.

وی افزود: بسیاری از زیادی از عاشقان خاندان عصمت و طهارت با توجه به مهیا نبودن شرایط نمی‌توانند در این کاروان شرکت کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه مسؤولان و مردم باید در این مسیر دینی پیشگام باشند، ادامه داد: نذورات زیادی از سوی مردم برای این اقدام مهم در نظر گرفته شده تا حین برگزاری پیاده‌روی بین عزاداران توزیع شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه عوامل امدادی اورژانس 115، هلال احمر و بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به مردم در مسیر حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: در این اقدام پسندیده ایجاد امنیت و انتظامات بسیار مهم است و مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی آمل، در این مراسم اظهار کرد: عوامل انتظامی همانند دیگر دستگاه‌ها و نهادها در کاروان پیاده از حرم تا حرم حضور دارند و شرایط را برای راهپیمایی بهتر فراهم می‌کنند.

ولی‌الله گنجیان‎مقدم، یادآور شد: برای این منظور جلسات مختلف هماهنگی انجام شده و طرح‌های زیادی مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: اکیپ‌های انتظامی و پلیس برای هدایت زائران و رفاه آنها خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها