وحدت و انسجام مانع دشمنان برای نفوذ است

رضانژاد، وحدت و انسجام را به عنوان مانع جدی برای دشمنان در نفوذ و لطمه به شیعه دانست و اهمیت آن به دلیل نقش حضرت زینب در انتقال پیام عاشورا و جهانگیر شدن قیام حسینی بود.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۴۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه، برگزاری مراسم اربعین را بیانگر عشق و معرفت شیعه به امام معصوم توصیف و اضافه کرد: رسانه‌ها و مبلغان، نقش اساسی در گسترش مراسم راهپیمایی و عزاداری اربعین در عراق دارند.

حجت‌الاسلام علی رضا‌نژاد با اشاره به اینکه توکل بر خدا به عنوان عامل مشترک رفتار و گفتار امام راحل و مقام معظم رهبری در مدیریت جامعه است، گفت: تا زمانی که صلابت امام گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی را داریم به کشور آسیب وارد نمی شود و ملت ایران با انسجام و وحدت خود، دشمنان را با گزینه‌های روی میزشان به زباله ‎دان تاریخ می‌ریزند.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی به عنوان بزرگ‌ترین تجمع انسانی مذهبی به شکل راهپیمایی و برای بزرگداشت یک قیام حق‌طلبانه در جهان است، افزود: قبل از سقوط صدام، برگزاری اجتماع عظیم اربعین با حضور میلیون‌ها نفر از سراسر جهان، قابل تصور نبود.

رضانژاد، وحدت و انسجام را به عنوان مانع جدی برای دشمنان در نفوذ و لطمه به شیعه دانست و اظهار کرد: مراسم اربعین برای هیچ یک از معصومین غیر از امام حسین (ع) برگزار نمی‌شود و اهمیت آن به دلیل نقش حضرت زینب در انتقال پیام عاشورا و جهانگیر شدن قیام حسینی بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها