تا پایان سال جاری

27 پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان مریوان به بهره‌ برداری می رسد

از سال 94 تاکنون بیش از 40 پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی سپاه مریوان به بهره‌ برداری رسیده و 27 پروژه دیگر تا پایان سال در دست اقدام است.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۹۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه مریوان در همین زمینه اظهار کرد: از سال 94 تاکنون بیش از 40 پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان مریوان به بهره‌ برداری رسیده است و 27 پروژه دیگر تا پایان سال جاری در دست اقدام هستند.

 

رزگار روشن افزود: 5 پروژه در حوزه آبرسانی در روستاهای محروم محمده ، ویل، اسکول، ویسه و پلوره و همچنین 3 پروژه احداث پل در روستاهای پلوره، شیخ عطار و صوفی بله به بهره برداری رسیده است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در حوزه خدمات عمومی 78 چشمه سرویس بهداشتی احداث شده اند که با اعتباری بالغ بر 975 میلیون ریال در قالب 29 پروژه به بهره برداری رسیده اند.

 

وی ساخت مدرسه، غسالخانه، کمک به ساخت مسجد، ساخت خانه عالم، ساخت پل های روستایی، تیغه زنی و بهسازی راه های روستایی، احداث سرویس بهداشتی، توزیع بسته های آموزشی، آبرسانی به روستاها، زمین ورزشی، کمک به بیماران صعب العلاج، احداث ساختمان دهیاری، بهسازی خانه محروم و ... را نمونه هایی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی اعلام کرد و افزود: این پروژه های محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال انجام شده اند.

 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان مریوان با تشکر از همکاری مردم روستاها در اجرای این پروژه ها گفت: اعتبارات ما چون به صورت مشارکتی است نقش مردم در آن تعیین کننده است.

 

وی با بیان اینکه جاده و راه های روستایی یکی از پرهزینه ترین پروژه ها است گفت: ما با اصلاح آبروها، تیغه زنی، غلطک کشی و شن ریزی وضعیت جاده ها را بهبود بخشیده ایم که الحمداله چنین خدماتی برای سازندگی روستاهای محروم مورد قبول مردم واقع شده است.

 

آقای روشن در ادامه گفت: چتر حمایتی بسیج سازندگی درمناطق مرزی بخش خاوومیرآباد تا دورترین آبادی منطقه کوماسی و سرشیو دربرگرفته و در بین آبادی ها هیچ گونه تبعیضی قایل نشده ایم، سعی ما برآن بوده است که در محروم ترین جاها و مناطق مرزی پروژه هایمان را اجرا کنیم.

ارسال نظرات