برنامه های امدادی سازمان جامعه پزشکی تهران بزرگ در راهپیمایی اربعین اعلام شد

شاه حسینی مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از برپایی درمانگاه ها صحرایی در سه نقطه از مسیرحرکت زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۱۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛شاه حسینی مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از برپایی درمانگاه ها صحرایی در سه نقطه از مسیرحرکت زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: یکی از مکان های برپایی درمانگاه صحرایی،منطقه بدره می باشد که این درمانگاه به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ و با مشارکت بهداری سپاه تهران و با حضور تیم 6 نفره که شامل 2 پزشک و 4 پرستار می باشد برپا می گردد.

وی افزود: یکی دیگر از مناطق برپایی درمانگاه های صحرایی بین نجف و کربلا می باشد که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مشارکت سازمان حج و زیارت در قالب اعزام کاروان درمانی 80 نفره متشکل از پزشکان متخصص طب اورژانس،داخلی،زنان،عمومی و ...در فالب موکب درمانی بهداشتی دایر می گردد.

شاه حسینی تصریح کرد:سومین کاروان درمانی نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران و با اعزام کاروان به کربلا می باشد که این اعزام در قالب یک کاروان 60 نفره که 17 نفر پزشک عمومی و متخصص و الباقی مترون،پرستار و امدادگر هستند صورت می گیرد.

وی افزود:یک درمانگاه درون مرزی هم در مرز مهران و با مشارکت معاونت بهداری سپاه تهران برپا می گردد که شامل یک تیم درمانی با حضور 10 پرستار و 2 پزشک می باشد.

مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در خصوص برنامه های این سازمان در روز اربعین و در پایتخت جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد:در روز اربعین نیز در سطح شهر تهران پایگاه هایی در میادین اصلی شهر با حضور10 پرستار و 5 آمبولانس مستقر خواهند شد.

ارسال نظرات