رئیس اداره کتابخانه های اشکذر مطرح کرد:

برنامه های هفته کتاب در اشکذر تشریح شد

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان اشکذر گفت: بیست و دومین هفته کتاب کشور از 24 آبان ماه آغاز و به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در اشکذر اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۶۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان اشکذر در گفت وگو با خبرنگاربسیج ازاشکذر اظهار کرد: بیست و دومین هفته کتاب کشور از 24 آبان ماه آغاز و به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در اشکذر اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در اشکذر نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه در محل کتابخانه های عمومی شهرستان برپا خواهد شد.

«ولی الله حفیظی» رئیس اداره کتابخانه های شهرستان اشکذر برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی با موضوع کتاب و کتابخوانی، نواخته شدن زنگ کتاب در مدارس، اهدای کتاب، عضویت رایگان در کتابخانه های شهرستان، تقدیر از فعالان نست های کتابخوانی، بازدید مدارس از کتابخانه های شهرستان را ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به همین مناسبت عنوان کرد.

وی افزایش فرهنگ مطالعه در بین مردم را یکی از راه حل های کاهش مشکلات اجتماعی در جامعه برشمرد و خاطر نشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه باید ابتدا از سنین پایین شروع شود و برای ارتقای سطح مطالعه جامعه فرهنگ مطالعه موردتوجه قرار گیرد.

حفیظی خاطرنشان کرد: ضروری است تا با ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه جامعه را از هجمه‌های فرهنگی بیگانگان حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه برای برگزاری برنامه های هفته کتاب تاکنون جلسات زیادی برگزار شده است، افزود: هفته کتاب و کتابخوانی بهترین فرصت برای معرفی کتاب به مردم است.

رئیس اداره کتابخانه های اشکذر اظهار امیدواری کرد تا با اجرای برنامه‌های هفته کتاب دراشکذر شاهد رشد شاخص‌های مطالعه در این شهرستان باشیم.

ارسال نظرات