امیر دریادار آزاد؛

دور کردن جامعه از فرهنگ قرآنی از سیاسیت های کلان استکبار است

فرمانده منطقه یکم نداجا آسایش، امنیت و عزت امروز ملت ایران را مرهون توکل به خدا، توجه به قرآن و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و تصریح کرد: اگر می خواهیم انقلاب را به صاحب اصلیش برسانیم باید از قرآن و عترت غافل نباشیم.
کد خبر: ۸۷۷۴۹۸۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، امیر دریادار حسین آزاد در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و دانشجوی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در باشگاه فرهنگی شهید چمران، دور کردن جامعه به ویژه نیروهای مسلح از فرهنگ قرآنی و مباحث دینی مذهبی از سیاسیت های کلان استکبار برشمرد.

وی توکل به خدا، چنگ انداختن به قرآن، توسل به عترت و اطاعت از رهبری را از نقاط قوت نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و افزود: امام راحل(ره) از قرآن به عنوان تحفه و برکت رحمانی یاد کردند و و رهبر معظم انقلاب(دامه برکاته) نیز انس با قرآن را تضمین کننده تحول یک کشور دانستند.

 
امیر دریادار آزاد با اشاره به تحقیقات یک مرکز تحقیقاتی در سال 2003، عنوان کرد: در این تحقیقات که در قالب کتابی به چاپ رسید، 20 تغییر بزرگ در جهان تا سال 2050 پیش بینی شده است که ترویج فرهنگ قرآنی و گرایش به اسلام ازجمله این تغییرات است.


وی با بیان اینکه استکبار برای پیشگیری از این تغییرات برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: تعیین برخی از کشورهای اروپایی به عنوان مهاجرپذیر و جذب مسلمان و برنامه ریزی برای تغییر باورها و اعتقادات آنان یکی از این برنامه ها بود که به دلیل مشکلات اقتصادی اروپا این این استراتژی با شکست روبرو شد.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، رشد جمعیت کشورهای اسلامی یکی دیگر از پیش بینی ها بود که استکبار برای مقابله با آن سیاست فرزند کمتر زندگی بهتر را در جوامع اسلامی ترویج کرد، افزود: این راهبرد دشمن نیز با هوشیاری و درایت مراجع و عما خنثی شد.

 آزاد، از تهاجم فرهنگی به عنوان یکی دیگر از برنامه های استکبار برای ضربه زدن به اسلام نام برد و اظهار کرد: تمسک به قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) بهترین روش برای مبارزه با دشمن در جنگ نرم است و اگر به فرامین فرمانده کل قوا در این زمینه توجه کنیم راهکارهای رفع مهجوریت از قرآن به ما نشان داده شده است.

 وی آینده نظام را وابسته به آینده نیروهای مسلح دانست و گفت: سرنوشت نظام به وضعیت حال و آینده نیروهای مسلح گره خورده است و برگزاری برنامه های قرآنی در ارتش به منظور تربیت نیروهای مکتبی صورت می گیرد.
ارسال نظرات