فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد:

جاماندگان از قافله پیاده روی اربعین، در ثواب خدمت رسانی به زائران اربعین شرکت کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد: افرادی که نتوانستند در قافله پیاده روی اربعین حضور پیدا کنند می توانند با شرکت در چنین برنامه هایی خود را در ثواب زیارت ائمه اطهار شریک نمایند.
کد خبر: ۸۷۷۴۹۸۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی که با پای پیاده به زیارت امام حسین (ع) مشرف می شوند 5 دستگاه کامیون حاوی کمک های مردمی روستای دهنو که توسط پایگاه شهید مفتح (ره) جمع آوری شده بود به کشور عراق ارسال شد تا در مسیر راه نجف تا کربلا  بین زائران پیاده امام حسین (ع) توزیع گردد.

 درهمین راستا فرمانده ناحیه ثارالله سرگرد دهقان درگفتگویی ضمن تقدیرو تشکر از اعضای پایگاه و افراد خیری که در تهیه و جمع آوری این اجناس دخیل بودند بیان داشت: این چنین برنامه هایی باید بیش از پیش افزایش یابد و افرادی که نتوانستند در قافله پیاده روی اربعین حضور پیدا کنند می توانند با شرکت در چنین برنامه هایی خود را در ثواب زیارت ائمه اطهار شریک نمایند.

وی همچنین ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی سامرا خاطر نشان کرد:دشمنان اسلام و تشیع با ایجاد رعب و وحشت در منطقه می خواهند اربعین امسال را تحت الشعاع عملیات های خراب کاری خود قرار دهند.

وی با هشدار به گروهکهای تروریستی داعش تاکید کرد: آنها این نکته را خوب بدانند جوانان ما عاشق شهادت هستند و انجام چنین کارهایی هرگز نمی تواند از اراده و خواسته آنان برای شرکت در رزمایش بزرگ حسینی که تجدید بیعت دوباره با امام حسین (ع) است بکاهد و به خواست و قوه ی الهی انشاءالله مراسم اربعین امسال پر شورتر و پر رنگ تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات