دیپلم افتخار مسابقه نقاشی چك به کودک پارس آبادي رسید

"آيدا پروين" عضو 13 ساله کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان پارس آباد دیپلم افتخار چهل و چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «لیدیسه» کشور چك در 2016 را کسب کرد.
کد خبر: ۸۷۷۵۰۷۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، علي برادران مسئول كانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس آباد با اعلام اين خبر گفت: در مسابقه بین المللی نقاشی کودکان که با موضوع «مدرسه و آموزش و پرورش» در کشور چك برگزار شد، آيدا پروين 13 ساله از کانون مركز يك پارس آباد موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

وي افزود: نقاشي این کودک پارس آبادي توانست در بین آثار ارائه شده از بین 18075 اثر رسیده كودكان از 77 کشور جهان، نشان افتخار رقابت بین المللی «ليديسه» را که در سال 2016 ميلادي به میزبانی کشور چك برگزار شد، از آن خود کند.

برادران با بيان اينكه مربی هنری آيدا پروين را مهناز زارعي بر عهده دارند، بيان كرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس آباد نزديك 5 هزار نفر كودك و نوجوان عضو دارد كه در زمينه فرهنگی هنری و ادبی فعالیت می کنند.

بر این اساس، این مسابقه با موضوع‌های «مدرسه و آموزش و پرورش» (به زودی به مدرسه می‌روم، چگونه جایی خواهد بود؟ از کدام راه به مدرسه می‌روم و چه چیز در کیف مدرسه خواهم داشت؟ مدرسه‌ام، کلاس درس‌مان، نیمکت‌ها، اتاق‌ها و مجموعه‌ها، آزمایشگاه، استودیو، ورزشگاه، و زمین بازی مدرسه چگونه است؟ چه یاد می‌گیریم و چگونه یاد می‌گیریم؟ درس مورد علاقه‌ام کدام است؟ و... برگزار شد.

این در حالی است که کانون با ارسال 543 اثر نقاشی و 44 قطعه عکس در این مسابقه شرکت کرده است كه 14 نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار از این دوره مسابقه شده‌اند.



ارسال نظرات