استاندار زنجان:

زایمان لحظه ایست که مادران نیاز به مهر و محبت دارند

زایمان لحظه ایست که مادران نیاز به مهر و محبت دارند و لازم است نزدیکترین افراد به مادر در کنار او باشند.
کد خبر: ۸۷۷۵۱۷۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در آ ئین افتتاح 19 واحد تک ‌نفره زایمان طبیعی LDR در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، این اقدام را کار بزرگ و مهمی خواند و اجرای طرح تحول نظام سلامت را امید آفرین دانسته و ضمن تشکر و قدردانی از تدابیر دولت تدبیر و امید و وزیر بهداشت و درمان گفت: در طی بازدیدی از واحد های LDR انجام گرفته، گام موثری در تقویت منزلت مادران و زنان جامعه برداشته شده است و اقدامی است که حمایت از مادران و ارزشگذاری به مادر در کشور تقویت می شود و محیطی برای مادران باردار ایجاد شده که شان مادر و زن رعایت می شود.

مهندس اسد ا... درویش امیری افزود: زایمان لحظه ایست که مادران نیاز به مهر و محبت دارند و لازم است نزدیکترین افراد به مادر در کنار او باشند.

وی اجرای طرح تحول را از کارهای بزرگ و اساسی و زیر بنائی در حوزه بهداشت عنوان نمود و اظهار داشت: در گذشته ما غافل از این بخش مهم بودیم و با مشکلات فراوانی در گیر بودیم ولی امروز مسیر خدمت گذاری برای کار درمانی آسان شده و بهره مندی از درمان آسان نیز میسر شده است .

مهندس درویش امیری مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را مجموعه ای خوشنام خواند و از دستاوردهای این حوزه و از زحمات دکتر علیرضا بیگلری رئیس دانشگاه نیز تقدیر و تشکر نمود .

ارسال نظرات