بزرگترین کمپین کردی "زنده باد مرگ بر آمریکا" در كردستان برگزارشد

دسته دوم از كمپين روز مبارزه با استکبار جهانی با (لهجه ي كُردي) (بژي نه مان بوئامريكا ) " زنده باد مرگ بر آمریکا" در سنندج تشکیل شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۱۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، دسته دوم از كمپين روز مبارزه با استکبار جهانی، " زنده باد مرگ بر آمریکا" در سنندج تشکیل شد.

کمپین دانش آموزی و ضد استکباری مرگ بر آمریکا به همت  سازمان بسیج دانش آموزی كردستان و جمعي از نوجوانان  انقلابی و متعهد به آرمان‌های نظام با هدف استمرار مبارزه با شیطان بزرگ (آمريكا )و متجاوز تشکیل شد.

براین اساس، رهبر معظم انقلاب در سخنانی فرمودند خودتان را برای مبارزه با استکبار آماده کنید که جوانان انقلابی کشورمان به این توصیه رهبری عزیز با تشکیل این کمپین بزرگ لبیک گفته‌اند.

این کمپین دانش آموزی با همان عنوان "زنده باد مرگ بر امریکا" و با( زبان شيرين كُردي ) راه‌اندازی شده و  فعالیت فراگیر در شبکه‌های اجتماعی سلام ،سروش @kordisancyber_iran فعاليت خود را آغاز کرده است.

به همین منظور و با تعداد محتوای زیاد از جمله بخش‌های عکس، پوستر، فیلم، مقاله، یادداشت، عکس نوشت، كف نويسي ،كاريكاتور و مسابقات مختلف برای گروه‌های دانش آموزی فعال شده است.

علاقه‌مندان و افرادی که دغدغه مبارزه با استکبار جهانی و شیطان بزرگ را دارند می‌توانند از طریق کانال‌های ارتباطی مختلف در تولید محتوای مرتبط با موضوع مشارکت داشته باشند.


ارسال نظرات