استاندار لرستان

یک شنبه هفته آینده خط کشی باند فرودگاه آغاز می شود.

استاندار لرستان گفت: یک شنبه هفته آینده خط کشی باند فرودگاه آغاز می شود.
کد خبر: ۸۷۷۵۴۹۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند در بازدید از فرودگاه خرم آباد اظهار داشت: یک شنبه هفته آینده خط کشی باند فرودگاه آغاز می شود.

وی روند فعالیت پیمانکار ورودی فرودگاه خرم آباد را کند دانست و گفت: این درحالیست که طی ۱۰ روز آینده پروازهای فرودگاه خرم آباد آغاز خواهند شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه شرکت فرودگاه ضعیف ترین پیمانکار را برای ورودی فرودگاه خرم آباد انتخاب کرده است، بیان کرد: وضعیت ورودی فرودگاه خرم آباد وضعیت خوبی نیست.

یک شنبه هفته آینده خط کشی باند فرودگاه آغاز می شود. 

وی افزود: پیمانکار ورودی فرودگاه خرم آباد را شرکت فرودگاهها انتخاب کرده و اعتبار آن ملی است.

استاندار لرستان گفت : ۸۰ هزار تن آسفالت ریزی در باند فرودگاه خرم آباد طی سه ماه کار آسانی نیست چرا که با سرعت بسیار بالایی کار را انجام داده اند.

بازوند به رایزنی با شرکت هواپیمایی «آسمان» اشاره کرد و عنوان کرد: این شرکت هواپیمایی بر اساس توافق های صورت گرفته روزهای شنبه در فرودگاه خرم آباد پرواز خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه جدید فرودگاه اعلام شده است، افزود: از ساعت های برنامه رضایت نداریم چرا که ساعات انتخاب شده از تهران ۹ صبح و برگشت نیز ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه است و این در حالیست که برنامه ایده آل برای ما پرواز شش صبح از تهران و برگشت ۱۸ غروب از خرم آباد است.

یک شنبه هفته آینده خط کشی باند فرودگاه آغاز می شود. 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه دو ماه دیگر اجرای پروژه روشنایی فرودگاه به طول خواهد انجامید، گفت: ما نمی توانیم به هواپیما بگویم ساعت شش پرواز کند در صورتی که روشنایی لازم وجود نداشته باشد.

بازوند در پایان تصریح کرد : تعداد پروازهای فرودگاه خرم آباد نه تنها کاهش پیدا نمی کند بلکه افزایش نیز خواهد داشت و پرواز کیش نیز در برنامه است.

 
 انتهای خبر/ز
ارسال نظرات