تاکید امام جمعه یاسوج بر ترویج فرهنگ کتابخوانی

امام جمعه یاسوج بر اهمیت کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۴۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

امام جمعه یاسوج در این دیدار با بیان اینکه علم از صفات ذاتی خداوند است گفت : همه پیشرفت ها و موفقیت های بشر مدیون علم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: در دین مبین اسلام بر علم و دانش تاکید بسیار شده است.

وی منشا تمام اختراعات واکتشافات را در علم آموزی دانست و گفت : لازمه پیشرفت هر ملتی استفاده از علم است و در حقیقت رشد و پیشرفت هر جامعه در گرو مطالعه است و برای جلوگیری از بسیاری ناهنجاری ها باید به کتاب خواندن روی آورد تا تبعات آسیب ها را شناخت و از آنها دوری کرد.
امام جمعه یاسوج افزود: کتاب خوانی و کتابداری از اهمیت خاصی برخوردار است و هر ملتی باید برای پیشرفت و پیشبرد از این علم استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه کتاب خوانی باید یک فرهنگ در جامعه شود گفت : دانش آموزی در کودکی اهمیت بیشتری دارد چراکه علم در کودکی سبب می شود که کودکان در آینده نقش پررنگ تری در جامعه داشته باشند.

رحیمی سرپرست کتابخانه های کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت:در روز کتاب،کتابخوانی، و کتابداری بیش از 18 برنامه فرهنگی در استان برگزار میشود.

وی برگزاری مسابقات کتابخوانی،تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید ستار اورنگ،غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از کتابداران و کتابخانه های استان، افتتاح کانون فرهنگی ادبی از جمله شاهنامه خوانی و عضویت رایگان در 24 آبان در کتابخانه مرکزی را ازجمله برنامه های روز کتاب،کتابخوانی و کتابداری عنوان کرد

ارسال نظرات