خبرهای داغ:
مسول نمایندگی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

دشمن ارزش ها را به ضدارزش تبدیل می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: هدف دشمن گرفتن روحیه جهادی از جوانان با تضعیف اعتقادات و باورهای آنان است.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۲۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید محسن حسینیان در نشست عقیدتی که با حضور کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد، گفت: دشمن در حال از بین بردن روحیه جهادی جوانان است و با ابزار اباحه گری، تجمل گرایی، راحت طلبی و بی قیدی و بی غیرتی دائما این را القا می کند که خیلی از مسائل ارزشی در خانواده ها و اجتماع اهمیتی ندارد.

حسینیان افزود: دشمنان، دید مردم را نسبت به عقاید خود کمرنگ کرده و تلاش می کنند که باورها را از بین ببرند وحساسیت مردم رادر مقابل ارزش ها کم کنند.

وی ادامه داد: تا وقتی دشمنان وجود دارند مسیر جهاد ادامه دارد و پایداری نظام اسلامی برآمده از روحیه جهادی و انقلابی مردم آن نظام است.

مسول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسیر جهاد یک مرحله ویک برهه از زمان نیست.انسان دائما تا زنده است باید جهاد کند.

وی با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در این خصوص گفت: مقام معظم رهبری جملات متعددی در باره جهاد دارند که میفرمایند:"اگر نظام اسلامی نتواند جهاد کند دیگر خدا روی زمین عبادت نمی شود.اگر جهاد نباشد ریشه همه چیز زده می شود."

وی مراتب جهاد را به سه بخش جهاد اکبر شامل مراتب وجودی، حسی و بدنی، خیال و عقل، جهاد کبیر و جهاد اصغر تشریح کرد و گفت: امروز جهاد کبیر که همان جنگ با نفسانیت، مقابله با جنگ نرم دشمن و جنگ با مخالفان ارزش ها و اعتقادات است از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار