آبگرم دره لر از نظر کیفیت و بهداشت کم نظیر است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت:به بدلیل عدم انجام تعهدات شرکت طلایه داران قرارداد تخصیص آب به این شرکت لغو شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۳۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در جلسه بررسی مشکلات سرعین که با حضور صدیف بدری نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهری برگزار شد گفت:به بدلیل عدم انجام تعهدات شرکت طلایه داران قراردا تخصیص آب بمیزان 5/4 لیتر در ثانیه از محل چشمه های ساری سو و اعصاب برای طلایه داران سرعین لغو شد.

وی با بیان اینکه باید طرح مطالعه مجاری اب سرعین اجرا شود اظهار کرد:وضعیت مجاری آب سرعین بحرانی است واکثر مجاری شهر سرعین رو پوشید و از زیر هتل ها عبور می کند که اگر بارندگی شدید باشد شهر دچار مشکل خواهد شد .

وی تصریح کرد:در شهر سرعین هیچ آب‌درمانی از لحاظ کیفیت و وضعیت خدمات‌رسانی به مانند آب‌درمانی دره‌لر نمی‌رسد به طوری که صاحبان این آب‌درمانی تلاش کردند تا خدمات ارائه شده به مردم با کیفیت و مطلوبیت خاص باشد.

وی با بیان اینکه با تعریف استاندارد برای آب‌های معدنی در استان تلاش می‌کنیم تا با همراهی خود صاحبان آب‌های گرم فضایی را فراهم کنیم تا با در نظر گرفتن این شرایط خدمات کیفی‌تر به هموطنان ارائه شود، تصریح کرد: این استانداردها زمینه‌ای را فراهم کرده تا برخی از آب‌درمانی‌ها به مانند دره‌لر سویی بتواند به نسبت دیگر آب‌درمانی‌های با سابقه و با شهرت سرعین خدمات به مراتب شایسته و بهتری را در حوزه گردشگری سلامت و آب‌درمانی‌ها ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: این آب‌درمانی با ظرفیت 1.5 لیتر تأمین آب در ثانیه حتی توانسته رضایت گردشگران و حاضران در آب‌های درمانی سرعین را فراهم کند که در این باب ما نیز از مسؤولان و تلاشگران این مجموعه که در ارائه خدمات به مردم صادقانه ورود پیدا کردند، قدردانی می‌کنیم.

نجفیان افزود: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و سرد سال اکثر آب‌های گرم با هدف ترمیم و بهسازی مجموعه‌های خود تا تعطیلات نوروزی اقدامات خوبی را در آبگرم شهرستان سرعین انجام می‌دهند تا ارتقا وضعیت خدمات‌رسانی در این آب‌های گرم را با شرایط مناسب‌تر و مطلوب‌تر شاهد و ناظر باشیم.



ارسال نظرات