فرماندار سرعین:

پیشرفت 98درصدی فاضلاب سرعین

فرماندار سرعین گفت:آلودگی آبی بادبی 70 لیتر در ثانیه مفهوم ندارد و مطرح کردن اینگونه مسایل باعث لطمه زدن به برند سرعین و دلسری آبگرم داران را در پی دارد.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۳۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، فرماندار سرعین گفت:برای رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری استان، نگرش ملی به شهر توریستی سرعین باید توسعه یابد.

عاطف ناصری افزود:واقعیت این است هرگونه اتفاقی که در سرعین می افتد با ابروی استان رابطه مستقیم دارد.

وی با انتقاد از رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت:دکتر پور فرضی در نامه ای آلودگی اب معدنی این شهرستان را از منشا و در نامه جداگانه ثانویه اعلام می کنند تناقض گویی تا این حد قابل قبول نیست.

وی با بیان که هر روز ابگر ها سرعین را به علتی تعطیل می کنند تصریح کرد:آلودگی آبی بادبی 70 لیتر در ثانیه از نظر علمی و شرع مقدس اسلام هم مفهومی ندارد و مطرح کردن اینگونه مسایل باعث لطمه زدن به برند سرعین و دلسری آبگرم داران را در پی دارد.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: شبکه فاضلاب شهرستان سرعین با پیشرفت 98درصد درحال اجراست که با ترزیق اعتبار بیشتر شاهد سرعت گرفتن عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

وی تصریح کرد:قرار داد شرکت توسعه گردشگری و طلایه داران به قدری سست منعقد شده بود که جای برای حرف نگذاشته بود ولی در جلسه ای که باحضور استاندار اردبیل انجام شد الحاقه ای به این قرار داد زده شد تا این شرکت زیر بار تعهد رفته و زمان مشخص برای اجرای پروژه تعیین شود.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد گردشگری مقوله مهمی است که باید در این صنعت نوپای به آن توجه ویژه ای صورت گیرد، برای اقتصادی شدن بخش گردشگری استان باید از روش های سنتی فاصله بگیریم.

فرماندار سرعین این تغییر را نیازمند نگاه و برنامه ریزی علمی و تخصصی دانست و تصریح کرد: تبدیل روش های سنتی به روش های علمی اولین گان برای اقتصادی کردن گردشگری استان و سرعین بوده و در این راستا باید نوع نگرش و نگاه به این حوزه تغییر کند.

ارسال نظرات