فرمانده سپاه عاشورا در یادواره شهدای بهداری رزمی لشگر 31 عاشورا:

اقتدار امروز ما، مدیون خون شهدا است

افزایش تراز کنونی جمهوری اسلامی در جهان و در مقابله با قدرت های جهانی مدیون خون شهدای دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۲۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یادواره شهدای بهداری رزمی لشگر 31 عاشورای شمال‌غرب کشور با حضور مسئولین و خانواده شهدای 5 استان ( اردبیل، تبریز، ارومیه، زنجان و قزوین) در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

فرمانده سپاه عاشورا در یادواره شهدای بهداری رزمی لشگر 31 عاشورای شمال‌غرب کشور ضمن خیر مقدم گویی اظهار داشت: افزایش تراز کنونی جمهوری اسلامی در جهان و در مقابله با قدرت های جهانی مدیون خون شهدای دوران دفاع مقدس است.

سردار غلام عسگر کریمیان تصریح کرد: هرچند دشمنان اسلام و انقلاب در طی سال های اخیر توطئه های مختلفی را برای ضربه زدن به ملت ایران طراحی و اجرا کرده است، اما به دلیل روحیه استکبارستیزی مردم ما، هر بار با شکست مواجه شده است.


وی افزود: با وجود اینکه دشمن تلاش های زیادی در سال های اخیر برای نفوذ در داخل کشور انجام می دهد، اما تا وقتی روحیه شهادت طلبی را حفظ کرده و بر تقویت آن اهتمام کنیم، دشمنان هرگز به اهداف شوم خود دست نمی یابند .


سردار کریمیان در پایان افزود: لازمه حفظ و تقویت روحیه شهادت طلبی و جهاد در راه خدا، ولایت مداری و عمل به توصیه های شهدا، تولید علم و تلاش در جهت تحقق نهضت نرم افزاری می باشد.

در این مراسم معنوی از تعدادی از خانواده های شهدای بهداری رزمی شمال غرب کشور تجلیل شد و از تمبر و آلبوم یادواره نیز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رونمائی شد.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار اعزامی از خبرگزاری بسیج استان اردبیل

ارسال نظرات