خبرهای داغ:

اردوی تربیتی صالحین در خوی برگزار شد

به منظور تقویت روحیه شور و نشاط، حفظ و تقویت انسجام، ارتقاء دانش و تبادل تجربیات، اردوی تربیتی حلقه سرگروهها و مربیان شجره طیبه صالحین حوزه فاطمه الزهرا(س) سپاه خوی در مرکز آموزشی حر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۷۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مربی بصیرتی در جمع سرگروه های صالحین حوزه فاطمه الزهرا(س)اظهار داشت: سنجيدن اعمال در روز قيامت حق است و هر كس ترازوى حسنات و خوبيهاى او سنگين باشد رستگارمی شود.

وی تصریح کرد: يكى از مواقف هولناك قيامت، موقف ميزان و سنجش اعمال است و خداوند در اين بارهمى فرمايد: « و الوزن يومئذ الحق فمن ثقلت موازينه فاولئك هم المفلحون و من خفتموازينه فاولئك الذين خسروا انفسهم بما كانوا بآياتنا يظلمون» يعنى وزن و سنجيدن اعمال در روز قيامت حق است پس هر كس ترازوى حسنات و خوبيهاى او سنگين باشد ازرستگاران و هر كس سبك باشد از زيانكاران خواهد بود و آنها به خاطر انكار آيات مااز ستمكارانند.

در ادامه سرگروهها به همراه مربیان شجره طیبه صالحین در حلقه های بصیرتی، معرفتی با موضوعات بسیج، صداقت، توسل به اهل بیت در زندگی جوامع امروزی، سبک زندگی اسلامی، راهکارهای جذب حلقه های صالحین و ... به بحث وتبادل نظر پرداختند.

گفتنی است در این اردو تعداد 70 نفر از سرگروهها و مربیان پایگاههای تابعه حوزه فاطمه الزهرا(س) حضور داشتند.

ارسال نظرات