امام جمعه استان یزد:

تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راهکار رسیدن به خودکفایی است/دشمن درصدد تغییر مزاج دینی و اعتقادی مسلمین است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باید در همه زمینه‌ها ازخداوند یاری بخواهیم و بدانیم اجرای بندهای اقتصاد مقاومتی تنها راهکار خودکفایی و استقلال کشور است.
کد خبر: ۸۷۷۶۱۸۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به خانواده‌های یزدی که عزیزان خود را در مسیر زیارت اباعبدالله الحسین(ع) و حادثه واژگونی اتوبوس از دست دادند، از حضور پرشکوه مردم دارالعباده در مراسم تشییع و خاکسپاری این حادثه قدرانی و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه باید از توان و ظرفیت‌های داخلی کشور برای پیشرفت استفاده کرد، گفت: اهمیت دادن به تربیت دینی فرزندان و توانمندی کشور با استفاده از توان داخلی و نیروهای جوان همیشه مورد تأکید بوده است و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر آن سفارش داشته و دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه باید با حفظ استقلال مانع از سلطه دشمن بر کشور شویم، خاطرنشان کرد: باید در همه زمینه‌ها ازخداوند یاری بخواهیم و بدانیم اجرای بندهای اقتصاد مقاومتی تنها راهکار خودکفایی و استقلال کشور است.

آیت الله ناصری با تأکید بر اینکه نباید در عملی کردن اقتصاد مقاومتی سستی و تنبلی کرد، افزود: همه باید در راه تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌ بردارند و از یکدیگر پیشی بگیرند و مسئولان و صنعتگران به خارج تکیه نکنند و خود برای حل مشکلات تلاش کنند و این روحیه را در همه اقشار جامعه نهادینه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: طلاق، اعتیاد و ... آسیب‌های اجتماعی هستند که مقام معظم رهبری بارها به آن متذکر شده‌اند و باید با تربیت صحیح و دینی فرزندان از همان کودکی از بروز این آسیب‌ها در دوران جوانی و بزرگسالی پیشگیری کرد.

امام جمعه یزد با اشاره به برپایی نمایشگاه مطبوعات نیز تصریح کرد: در کشورهای اروپایی رسانه‌ای که به معرفی اهداف انقلاب اسلامی و تعالیم اهل بیت (ع) بپردازد و ویژگی‌های خوب مردم ایران اسلامی را اطلاع رسانی کند، وجود ندارد بنابراین رسانه های کشور باید به عنوان یک رسالت جهانی این موضوعات را پیگیری کنند و این امور را در برنامه‌های خود قرار دهند.

ارسال نظرات