انتشار کتاب آیین زندگی در انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل

به همت انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل کتاب «آیین زندگی» در 208 صفحه و دو هزار نسخه منتشر شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۴۷۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: این کتاب به همت بهنام بهاری، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و اکبر غاربی کلخوران مدرس دانشگاه‌های اردبیل تالیف و بر اساس آخرین یافته‌ها و تجارب چندین ساله حضور در کلاس‌ درس و مجالس سخنرانی؛ متناسب با نیاز روز جوانان تالیف شده است.

مهران محمدی با اشاره به اینکه کتاب آیین زندگی از محتوای غنی برخوردار است، اظهار داشت: مولفان در این کتاب، اخلاق کاربردی را مدنظر قرار داده و مجموعه را به شکل کتاب درسی بر اساس آخرین سرفصل گروه معارف اسلامی دانشگاه‌ها در یازده فصل مجزا جمع‌بندی کرده‌اند تا در مراکز آموزش عالی مورد استفاده اساتید و دانشجویان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انتقال مفاهیم اخلاقی برای خانواده‌ها و جامعه مدنی به شکل درستی انجام نشده است تصریح کرد: تألیف و تدوین این کتاب در راستای ترویج و گسترش اخلاق اسلامی و اجرای سبک زندگی با رویکرد دینی مطابق با آموزه‌های اسلامی و قرآنی صورت گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: این كتاب به قیمت 100 هزار ریال از کتابفروشی‌های معتبر اردبیل از جمله کتابفروشی جهاددانشگاهی واقع در انتهای خیابان دانشگاه محقق اردبیلی قابل تهیه است.


ارسال نظرات