رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان:

مدیران استانی را به طور مستمر ارزیابی می‌کنیم/ مدیران ضعیف را به وزارتخانه‌هایشان معرفی و تذکر خواهیم داد

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران استانی از سوی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به طور مستمر ارزیابی می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۶۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، حسین هاشمی تختی عصر امروز در جمع مردم بندرعباس اظهار کرد: باید در کنار هم، تمام توان و تجربه‌مان را برای یافتن راه‌های جدید برای توسعه استان بکار بگیریم  تا هرمزگان به جایگاه شایسته خود در کشور دست یابد.
 
وی با بیان این که هر تصمیم مناسب و درستی حاصل همفکری و مشورت جمعی است، افزود: جزیره‌ای عمل کردن راه به جایی نمی‌برد و تنها سبب از دست رفتن فرصت‌ها خواهد شد.
 
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در خانه ملت اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به طور مستمر عملکرد مدیران استانی را ارزیابی می‌کنند و مدیران ضعیف به وزارتخانه‌هایشان معرفی و تذکر خواهند گرفت و ما در دفاع از حقوق مردم استان جدی هستیم.
 
هاشمی تختی ادامه داد: با نمایندگان استان میثاق بسته‌ایم که بر سر حقوق مردم همدل و یکصدا باشیم و اجازه ندهیم که منافع استانی قربانی برخی دعواهای سیاسی و یا مشکلات درونی شود بلکه معتقدم باید از هر سرمایه‌ای برای توسعه استان و کشور بهره برد.
 
وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان هرمزگان برای توسعه کشور و تأمین درآمدهای ملی، خاطرنشان کرد: از مسؤولان عالی دولت خواسته‌ایم تا راه توسعه استان هرمزگان را هموار و لااقل نیمی از مازاد درآمدهای مالیاتی آن را به خودش بازگردانند تا بتوانیم شاخص‌های بهره‌مندی مردم هرمزگان از امکانات و زیرساخت‌ها به متوسط کشوری برسد.
 
نماینده مردم بندرعباس تصریح کرد: مالیات تکلیفی استان بسیار بالاست و این موضوع باعث شده تا فشار مضاعفی بر کسبه و اصناف مختلف استان وارد شود و از سوی دیگر سهمی از این مالیات به استان باز نگشته است و لذا می‌بایست از طریق رایزنی با مسؤولان عالی کشور در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.
 
هاشمی تختی اطمینان داد که نمایندگان هرمزگان این موضوع را از طریق وزیر اقتصاد در مجلس پیگیری خواهند کرد.
ارسال نظرات