رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم:

دستگیری یک فرد متخلف به جرم شکار یک قلاده گرگ

یک فرد متخلف به جرم شکار یک قلاده گرگ در شهرستان طارم دستگیر شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۵۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم از دستگیری یک فرد متخلف به جرم شکار یک قلاده گرگ خبر داد و گفت: یک فرد متخلف که اقدام به شکار یک قلاده گرگ در اراضی روستای کلوئیم شهرستان طارم نموده بود که پس از اطلاع رسانی از سوی یکی از دوستداران حیات وحش با اداره محیط زیست شهرستان محیطبانان بلافاصله در محل حاضر و اقدام به دستگیری فرد متخلف و انتقال لاشه گرگ به اداره محیط زیست شهرستان طارم نمودند.

سید رضا معافی مدنی افزود: در پی تماس تلفنی یکی از دوستداران محیط زیست مبنی بر اعلام شکار یک قلاده گرگ توسط یک فرد متخلف در روستای کلوئیم محیط بانان بلافاصله به محل اعزام واقدام به دستگیری فرد متخلف نمودند.

وی اظهار داشت: لاشه گرگ نیز با علائم نشان از شکار از فاصله نزدیک با اسلحه شکاری داشت به اداره شهرستان طارم جهت بررسی بیشتر انتقال داده شد.

مدنی با اشاره به اینکه جریمه گرگ 40میلیون ریال می باشد تصریح کرد: متخلف به مراجه قضایی شهرستان معرفی شده است و میبایست مبلغ ضررزیان را پرداخت وعلاوه بر آن از جنبه عمومی جرم نیز جرائمی توسط مراجع قضایی شهرستان در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال نظرات