رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان زنجان:

پخت نان تازه برای زائران در موکب اربعین استان زنجان

برای نخستین بار در موکب اربعین استان زنجان در نجف اشرف نان تازه برای زائرین پخت می شود.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۶۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان زنجان با اشاره به اینکه پخت نان تازه برای زائران در موکب اربعین استان زنجان، گفت: روزانه بیش از ۲۰ هزار قرص نان تازه برای زائران اربعین پخت و توزیع می شود.

کمال الماسی محل تامین هزینه پخت نان را اتحادیه و نانوایان شهرستان زنجان عنوان کرد و افزود: بدین منظور یک واحد سیار پخت تمام اتوماتیک نان توسط نانوایان زنجان تجهیز و در محل موکب اربعین نجف اشرف مستقر گردیده است.

وی مقطع زمانی پخت نان را از ۱۸ آبان لغایت دوم آذر و مصادف با ایام راه پیمایی زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: این حرکت معنوی با مشارکت۲۸نفر از خادمین نانوا شهرستان زنجان و بصورت افتخاری انجام می پذیرد.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان زنجان با بیان اینکه از هشتم لغایت دوازدهم محرم سال جاری نیز روزانه ۲۰ هزار قرص نان در زنجان برای عزاداران پخت میشد، تصریح کرد: برای ستاد اربعین سال ۹۴ نیز بیش از ۲۰۰ هزار قرص نان در زنجان پخت و به نجف اشرف ارسال شده بود.

وی نیت اولیه خادمین پخت نان تازه برای عزاداران را دسته عزاداری مسجد حسینیه اعظم در سالهای گذشته عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این خادمین آمادگی دارند تا در مناسبتهای مختلف و مواقع بحرانی نسبت به تامین نان تازه مورد نیاز اقدام نمایند.

ارسال نظرات