معاون فرماندار بهاباد:

فرهنگ کتابخوانی در جامعه ترویج شود /قبور مطهر شهدای بهاباد غبارروبی شد

دراولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، قبور مطهر شهدای بهاباد با حضور معاون فرماندار بهاباد، کتابداران و جمعی از مسئولین شهرستان گلباران شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۸۲۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، قبور مطهر شهدای بهاباد با حضور معاون فرماندار بهاباد، کتابداران و جمعی از مسئولین شهرستان گلباران شد.

معاون فرماندار بهاباد در این مراسم با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، به اهمیت کتاب و کتابخوانی در توسعه فرهنگی اشاره کرد و گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مغتنمی برای مشارکت همه دستگاه های شهرستان در برنامه های متنوع فرهنگی است که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی اجرا می شود.

"محمد هوشمند" با تأکید بر تشویق بیشتر مردم به مطالعه کتاب گفت: باید ضمن فرهنگ سازی جهت ارتقای فرهنگی در تمام زمینه ها، مردم را به استفاده از منابع و ظرفیت های موجود در کتابخانه های شهرستان ترغیب نمود.

وی با اشاره به وصیت نامه شهدا اظهار داشت: وصیت نامه های شهدا دارای بالاترین ارزش است و هربرگ از این وصیت نامه ها خود یک کتابی است که بزرگترین درس های زندگی را به ما هدیه می دهند.

هوشمند در ادامه تصریح کرد :ترویج و تبیین فرهنگ مطالعه از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه جلوگیری خواهد کرد.

هفته کتاب وکتابخوانی از 22 الی 28 آبانماه می باشد وبرنامه های متننوعی در راستای فرهنگ کتاب در شهرستان بهاباد برگزار می شود .


ارسال نظرات