سرپرست فرمانداری:

با جدیت پیگیر تکمیل جاده بافق به یزد هستیم

سرپرست فرمانداری بافق از پیگیری جدی برای تکمیل دو بانده سازی جاده بافق یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۸۳۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، محمد زاده رحمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرمانداران پیشین بحث تکمیل محور یزد- بافق را در اولویت قرار دادند و با اعتبار کمی که تخصیص داده می شد پروژه به این مرحله رسیده است.

سرپرست فرمانداری بافق تصادفات این محور را تاسف بار خواند و با بیان اینکه گفته شده اخیرا تمام بودجه آن تخصیص یافته است گفت: یکی از اولویت های مهم فرمانداری پیگیری دوبانده سازی این جاده تا حصول نتیجه نهایی است.
وی از توجه ویژه استاندار، معاونان سیاسی و عمرانی استانداری به جاده بافق خبر داد و افزود: مشکل این محور فرا گیر شده و طبق وعده هایی که قبلا داده شده مردم شاهد افتتاح این محور تا پایان سالجاری خواهند بود.
سرپرست فرمانداری بافق بزرگترین مشکل این شهرستان را شناسایی و احیا ظرفیت های بالفعل و بالقوه دانست و خاطر نشان کرد: پیگیری های خوبی در ارتباط با اتمام جاده بافق انجام شده است و اطمینان داشته باشید این پیگیری ها با آهنگی پر شتاب ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: به غیر از توسعه معادن که برجسته شده،همچنین پیگیری جاده که اولویت دار است باید بر روی دیگر ظرفیت ها نگاه انداخت و به توسعه منابع انسانی، زیست محیطی و صنعت گردشگری توجه ویژه شود.
زاده رحمانی با بیان اینکه بافق باید در تمامی جهات و عرصه ها پیشرفت کند گفت: با تلاش و همت تمامی مردم و مسوولان، این شهرستان از تک قطبی بودن خارج می شود.
زاده رحمانی ادامه داد: سیاست کلان دولت پرهیز از خام فروشی است و می بایست صنایع جوار معدنی در کنار معادن سنگ آهن چغارت و سه چاهون تکمیل و توسعه پیدا کند.
زاده رحمانی روز پنجشنبه گذشته با حکم استاندار یزد با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسوولان محلی به عنوان سرپرست فرمانداری بافق منصوب شد.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت درفاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.

ارسال نظرات