3 شرکت از جهاد دانشگاهی اردبیل به جشنواره بین المللی راه یافت

سه شرکت فناور مرکز رشد فرآورده‌های گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل به مرحله نهایی چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی ربع رشیدی تبریز راه یافت.
کد خبر: ۸۷۷۷۲۹۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: سولماز چرایی از شرکت نوآوران کیمیای پرند سبلان، سعید ناصری از شرکت شفا درمان پاک داروی سبز و افشین کرمی از شرکت نوشداروی عصاره باغرو با دفاع و ارائه مناسب توانستند به مرحله نهایی این جشنواره راه یابند.

وی با اشاره به اینکه چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی ربع رشیدی با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود تصریح کرد: در طی سه روز برگزاری نمایشگاه، غرفه‌ شرکت‌های این مرکز از استقبال مطلوب بازدیدکنندگان برخوردار بود و مذاکرات مناسبی در آن صورت گرفت که امیدواریم در اخذ مجوزها و تجاری‌سازی محصولات موردنظر موثر واقع گردد.

محمدی خاطرنشان کرد: بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار (تجاری سازی)، شناسایی توانمندی‌های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آن، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش محور، بسترسازی برای ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی از مهم‌ترین اهداف آن می‌باشد.

وی با بیان اینکه گسترش همکاری‌های فناورانه منطقه‌ای، ملی و ایجاد فضای کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری از جمله اهداف مدنظر مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل می‌باشد، اذعان داشت: در این مرکز تلاش می‌شود تا بستر مناسبی برای حمایت از فناوران و تعامل آن‌ها به عنوان عرضه‌کنندگان فناوری و صاحبان واحدهای تولیدی و مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان متقاضیان و خریداران فناوری فراهم آوریم.


ارسال نظرات