استان چهارمحال وبختیاری

تشییع پیکر شهید مدافع حرم بر دستان مردم شهرکرد

فضای استان شهیدپرور چهارمحال و بختیاری به عطر حضور اولین شهید جامعه پزشکی و شهید مدافع حرم معطر شد.
کد خبر: ۸۷۷۷۴۷۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،صبح روز شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵، پیکرپاک و مطهر شهید " محمدحسن قاسمی " از شهدای مدافع حرم با استقبال مسئولین و مقامات ارشد کشوری و لشکری، خانواده معظم شهداء و نیروهای نظامی و انتظامی، وارد فرودگاه بین المللی شهرکرد شد .

پیکرپاک این شهید عزیز پس از ورود به استان چهارمحال و بختیاری مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان،‌استاندار، فرمانده ارشد نظامی و نیروهای نظامی وانتظامی،‌اقشار مختلف مردم و یادگاران هشت سال دفاع مقدس قرار گرفت.

پدرشهید محمدحسن قاسمی در آئین استقبال از پیکر فرزند شهیدش، ضمن تقدیر از حضور آحادمختلف مردم و مسئولین، طی سخنانی با اظهار افتخار از اینکه چنین فرزندی را تربیت کرده و خدا توفیق شهادت را نصیبش کرده، تأکید کرد: اگر صدها محمدحسن دیگر هم داشتم همه را فدای راه حریم امام حسین و آل الله می کردم و به آن افتخار می کردم و اکنون نیز افتخار می کنم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم،‌گفت: آئین وداع با اولین شهید جامعه پزشکی مدافع حرم،امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

سردارعلی محمد اکبری، افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد حسن قاسمی فردا یکشنبه۲۳آبان ماه از میدان ۱۲ محرم شهرکرد به سمت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها تشییع و بعد از اقامه نماز برای خاکسپاری عازم گلزار شهدای شهرکرد مرکزاستان چهارمحال و بختیاری می شود.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات