در چهارمین مرحله کاروان راهیان نور

250 دانش‌آموز عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شد

با بدرقه مسئولین شهرستان چهارمین کاروان راهیان نور شمال‌غرب کشور عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۷۷۷۵۲۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم کریملر اناری جانشین سپاه شهرستان مشگین‌شهر گفت: چهارمین مرحله راهیان نور شمال‌غرب کشور با حضور 250 نفر از دانش آموزان پسر دوره متوسطه به مدت دو روز در قالب 5 دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

وی افزود: در این اردوی دو روزه دانش آموزان از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید و با فرهنگ دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند.

حجت الاسلام عبدالله رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر در جمع دانش آموزان اعزامی به راهیان نور گفت: برگزاری چنین سفرهای مقدسی موجب می شود تا نسل جوان با فرهنگ مقاومت آشنا شده و هر چه بیشتر و بهتر در مسیر کمال معنوی گام بردارد و با تهاجم فرهنگی دشمن مبارزه کند.

وی ادامه داد: مهمترین هدف راهیان نور دانش‌‌آموزی آشنایی نسل جوان امروز با رشادت‌های نسل جوان دیروز است تا با دیدن موفقیت رزمندگان و جوانان دیروز به خود ببالند و از انان در زندگی امروز الگو بگیرند و در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمن مقاومت کنند.

وی تاکید کرد: دانش اموزان معمولاً در این بازدیدها از مناطق عملیاتی و با شنیدن سرگذشت و رشادت رزمندگان احساس مسئولیت کرده و با انگیزه بیشتری در جامعه و در کلاس درس حضور می‌یابد.

ارسال نظرات