خراسان رضوی-بردسکن

مراسم کلنگ زنی زائر سرای امام زاده علی النقی(ع) با حضوربسیجیان حوزه مالک اشتر

مراسم کلنگ زنی زائرسرای امام زاده علی النقی(ع) شهرستان بردسکن به همت مالک اشتر شهرآباد استان خراسان رضوی و با حضورخیرین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۴۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، مراسم کلنگ زنی زائرسرای امام زاده علی النقی (الله آباد) درمساحت بالغ بر ۴۰۰۰ متر و به همت خیرین شهرستان و امور بازسازسازی مساجد استان انجام و مقرر شد تا درمدت یکسال این طرح احداث و کامل شود.  

این مراسم با حضورخیرین، بسیجیان و مسئولین سطح بخش شهرآباد و شهرستان بردسکن برگزار شد وحجت الاسلام " سردارآبادی " رییس اداره اوقاف و امور، "سرهنگ پور" مسئول فرهنگی ناحیه و فرماندهی حوزه مالک اشترشهرآباد سرگرد " سید حسین عصمتی" حضور داشتند .  

لازم به ذکر است : این امام زاده درقلب کویر و درمنطقه دورازآبادی واقع شده است که از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران سرویس بهداشتی آن ساخته و راه اندازی شد. همچنین بعد ازاین مراسم نماز ظهروعصر به امامت حجت الاسلام سردارآبادی ریاست اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد .

سپس برادر "عظیمی"  تولیت آستان مقدس امام زاده طی سخنرانی توسعه امورعمران و آبادی این امام زاده را مد نظر قرار دادند و از آماده کردن هرچه بهتر این امام زاده و حسینه خبرداد.  مراسم با مداحی "سرهنگ پاسدار پورمحمد" خاتمه یافت .

  انتهای پیام/گ

ارسال نظرات