داعش و النصره شکل گرفته از حزب بعث هستند

مسئول پیشکسوتان جهاد و شهادت داعش و النصره را از شکل گرفته از حزب بعث عراق دانست که امروزه جنگ‌های پارتیزانی مهندسی بیشماری برای آن انجام می‌شود .
کد خبر: ۸۷۷۸۰۸۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد مقاومت در دفاع مقدس تصریح کرد: ملت ایران در استراتژیک و تاکتیک نمی‌تواند با منافقان کنار بیاید و این دشمنی ادامه دارد.

مهدی محمدی‌فر در دومین یادواره شهدای جنگل آبان ماه این شهرستان، اظهار کرد: شهدای زیادی در حماسه جنگل از این شهرستان تقدیم اسلام شدند.

این مسؤول با بیان اینکه با حماسه جنگل در آمل اقدامات بزرگی طی نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد، ادامه داد: جنگلی‌ها در آمل با حمایت گروه‌های مختلف منافقین و کمونیستی حدود 30 نفر استعداد انسانی داشتند و تا حدودی کارهای خود را از خفا بیرون آورده بودند.

محمدی‌فر با اعلام اینکه مردم آمل درگیری جدی با آنها داشته و ترس به دل نداشتند، بیان کرد: ما هم باید ادامه‌دهنده راه امام امت و شهدا باشیم و گوش به فرامین ولایت فقیه و رهبر انقلاب بسپاریم.

وی با بیان اینکه امروزه رزمندگان کشورمان در عراق و سوریه با آموختن درس شهادت‌طلبی از شهدا نقش‌آفرینی دارند، گفت: در حماسه جنگل تیپ مالک و ظفر شکل گرفت و بدنه اصلی نیروی قدس هم از تیپ مالک است که فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داد.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد مقاومت در دفاع مقدس، افزود: در مازندران و گلستان طی سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام شد و بسیاری از این فعالیت‌ها ماندگار شد.

این مسؤول با اشاره به حماسه جنگل در آمل و مبارزه مردم این دیار با کمونیست‌ها، خاطرنشان کرد: امام امت با قدردانی از مردم آمل این حماسه را برای همیشه ماندگار کرده و در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود از ان نام برد.

محمدی‌فر با اعلام اینکه مردم آمل در سال 1360 توانستند درس‌های زیادی برای آیندگان داشته باشند، بیان کرد: باید امروزه نیز همانند مردم آمل در ششم بهمن از اسلام و ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان تخصص در حوزه جنگل‌های پارتیزانی نداشتیم، یادآور شد: در زمینه حوادث جنگل آمل، گنبد و انزلی کتاب‌های زیادی نوشته شد.

محمدی‌فر با بیان خاطراتی از حماسه اسلامی جنگل در آمل، یادآور شد: ریشه نفاق و کمونیست‌ها در این شهرستان نابود شد هر چند آن زمان در برخورد استراتژیکی و تاکتیکی با منافقان مشکل زیادی داشتیم.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد مقاومت در دفاع مقدس با اعلام اینکه امروزه برخی می‌گویند که دست از سر آمریکا برداریم، افزود: این افراد باید بدانند اگر ما دست از سر آنها برداریم آنها دست از سر ما برنمی‌دارند.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروزه جنگ‌های پارتیزانی به جایی رسیده که مهندسی بیشماری برای آن انجام می‌شود و دارای قدرت تخریبی بسیار است، بیان کرد: داعش و النصره از بدنه حزب بعث عراق هستند که بلایی به جان ملت‌ها شدند.

محمدی‌فر با بیان اینکه این گروهک‌های تکفیری مردم بی‌گناه و ملت خودشان را هم سر می‌برند، ادامه داد: در کشورهای اطراف فعالیت‌های‌شان بسیاری از افراد را از بین برده است.

وی با تأکید بر اینکه شیعیان زیر بار آمریکا نمی‌روند، خاطرنشان کرد: تلاش‌های داعش و النصره برای از بین بردن انسان‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد مقاومت در دفاع مقدس گفت: شهدای ایران اسلامی اعتماد به نفس بالایی داشتند و اقتدار، عزت، امنیت و شکوه امروز کشورمان را به ارمغان آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها