خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا:

بصیرت افزائی بهترین روش دفاع از دین و انقلاب است

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا در آیین آبروی محله «شهید حسن عباسزاده» گفت: بصیرت افزائی و شناخت کافی از دین و انقلاب بهترین راه مبارزه با هجمه و نفوذ دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۹۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده شهدا را آبروی نظام و کشور خواند و افزود: بی شک زنده نگه داشتن یاد شهدا و حضور در چنین محافلی بی نتیجه نخواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب، جایگاه شهادت را والا دانست و اظهار داشت: شهدا ادامه دهنده و پیرو واقعی شهدای کربلا بودند و به ما درس عزت و آزادگی را آموختند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اشاره به آینده نگری حضرت امام خمینی(ره) در شکل گیری بسیج، بیان کرد: امروز مشاهده می شود که در جبهه مقاومتکشور های دوست با الگو برداری از بسیج مستضعفین کشورمان آن را در کشور خود پیاده کرده و چگونه در برابر دشمنان با چنگ و دندان از میهن و کشور خود دفاع می کنند.

گلمحمدزاده با اشاره بههمایش میلیونی پیاده روی اربعین، خاطرنشان کرد: جهانیان همه رسانه های سمعی و بصری خود را روی این همایش بزرگ زوم کرده اند و بی شک این همایش بزرگ نیز درایت رهبر فرزانه انقلاب را نشان می دهد.

آیین آبروی محله «شهید عباسزاده» به همت حوزه امام رضا(ع) سپاه غدیر تبریز برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها