قاری قرآن در گفتگو با «بسیج»:

زیارت اربعین هدایت کننده به هدف امام حسین(ع) است

گرجی گفت: زیارت اربعین زیارتی هدایت کننده است، وقتی انسان در مسیر زیارت قرار می گیرد و در پیام های عاشورا و قیام امام حسین (علیه السلام) تفکر می کند در حقیقت به مسیر و هدف واقعی حضرت هدایت می شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۰۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

مسعود سیاح گرجی قاری بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین حسینی بیان داشت: در ایامی هستیم که عاشقان اباعبدالله با شور و تفکر حسینی راهی کربلا می شوند.

وی افزود: مسئولان نظام و مسئولان فرهنگی کشور باید از این ظرفیت عظیم برای استفاده هرچه بیشتر زائران بهره بگیرند و آن را غنیمت بدانند. زیارت اربعین زیارتی هدایت کننده است، وقتی انسان در مسیر زیارت قرار می گیرد و در پیام های عاشورا و قیام امام حسین (علیه السلام) تفکر می کند در حقیقت به مسیر و هدف واقعی حضرت هدایت می شود.

این قاری بین المللی قرآن کریم خاطر نشان کرد: شور و شعور حسینی باید همیشه همراه هم باشند و عشق به اباعبدالله (ع) باید  هدف عقلانی داشته باشد و هدف عقلانی تحت الشعاع این شور و احساس قرار نگیرد.

سیاح گرجی تصریح کرد: به اعتقاد بنده باید در این مسیر راهپیمایی از تلاوت و آشنایی با قرآن استفاده شود مفاهیمی که در قران کریم در رابطه با مربوط به هدف و قیام عاشوراست باید تبیین شود، ما شیعیان از 57 سال زندگی امام حسین (ع) فقط 10 روز آخر زندگی ایشان را می شناسیم و از بسیاری از اتفاقات زیبای زندگی ایشان اطلاعی نداریم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار