مسوول سازمان بسیج کارگری استان گلستان در گفتگو با «بسیج» خواستار شد:

ضرورت تبیین نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی

محمد شهرکی گفت: بسیج، نقشی اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد از اینرو ضرورت دارد ترویج نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی توسط رسانه‌ها شکل بگیرد.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۵۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

محمد شهرکی مسوول سازمان بسیج کارگری گلستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بسیج،  نقشی اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد از اینرو ضرورت دارد ترویج نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی توسط رسانه‌ها شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه بسیج، اقتصاد یمقاومتی را از مبانی تئوریک خارج کرده و مصادیق عملیاتی را به کار بسته است افزود: بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی، ماموریت های خوبی تعریف کرده  است تا بتواند در شرایط مختلف و با رویکردهای متفاوت، مبحث اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند.

شهرکی بیان داشت: از جمله ماموریت های بسیج، در تحقق اقتصاد مقاومتی عبارت است از: شناسایی و بکارگیری ظرفیت های علمی، مدیریت مخاطرات  اقتصادی، بهره وری، کارآفرینی، سرمایه گذاری و حمایت از طرح‌های اقتصادی، ثبات اقتصاد ملی، افزایش تولید داخلی، توانمندسازی نیروی کار و تقویت عوامل تولید،به حداکثر رساندن مشارکت آحاد مردم در فعالیت های اقتصادی، تسهیل و تشویق همکاری جمعی و تاکید بر ارتقاء درآمد و اشتغالزایی است.

مسوول بسیج کارگری خاطر نشان کرد: بسیج باحضور در عرصه های مختلف اقتصادی توانسته بهره وری خوبی را برای ایجاد اشتغال داشته باشد و توانسته با ایجاد فضای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی در جامعه، به طور عملی مصادیق اقتصاد مقاومتی را روشن و بکاربندد.

ارسال نظرات