آسیب های فضای مجازی از اولویت برنامه های جمعیت بانوان فرهیخته کردستان

کد خبر: ۸۷۷۸۲۱۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کردستان برنامه های اجرایی این جمعیت را در 6 ماهه دوم سالجاری تشریح و بر فعالیت جدی در زمینه اگاه سازی آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی تأکید کرد.

دکتر فاطمه سهرابی در گفتگویی با تشریح برنامه های 6 ماهه دوم این جمعیت با بهره گیری از توان علمی و تخصصی بانوان فرهیخته عضو این جمعیت گفت : در نیمه دوم سالجاری و با توجه به شناسایی و عضو گیری 52 بانوی فرهیخته دراین جمعیت و تشکیل کارگروه های تخصصی بر اساس تخصص و توان اعضاء و بهره گیری از همکاری و مشارکت ادارات و نهادهای استان با سه هدف تحکیم بنیان خانواده پاسخ به شبهات و تعمیق باورهای دینی و مدیریت فضای مجازی با محوریت آسیب ها و تهدیدات آن برنامه های خود را اجرایی خواهیم نمود .

وی افزود: در اولین اقدام و به عنوان اولویت اول همزمان با هفته نیروی انتظامی در همکاری با پلیس فتا بحث آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی را شروع نموده و به همین منظور با حضور کارشناسان و متخصصین امر در مدارس سطح شهر سنندج و بیان موارد مربوط به خطرات و آسیب های فضای مجازی را به منظور آگاه سازی هر چه بیشتر نسل جوان از طریق گفتگوی چهره به چهره آغاز نموده ایم و این امر به تدریج در سطح مدارس استان گسترش پیدا خواهد نمود .

عضو هیئت رئیسه بانوان فرهیخته کشور گفت: در مباحث دینی نیز با بهره گیری از وجود اساتید حوزه و دانشگاه و ائمه جمعه وجماعات استان در خصوص پاسخ به شبهات دینی و تعمیق باورهای دینی اقدام خواهد شد که در این زمینه نیز انشاء ا... از مساعدت و راهنمایی های نماینده معزز ولی فقیه در استان بهره مند و ازکارشناسان دینی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشورو حمایت های ارزنده اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان استفاده خواهد شد .

سهرابی با تأکید بر نقش ارزنده بانوان در چرخه توسعه همه جانبه کشور و تحکیم بنیان خانواده تصریح کرد: این جمعیت در مرحله اول به دنبال نهادینه نمودن روحیه خود باوری در بین جمعیت بانوان استان و شناسایی توان و پتانسیل های موجود در جهت اهداف مترقی نظام اسلامی و سند چشم انداز ایران 1404 می باشد .

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کردستانتأکید کرد: تحقق اهداف سند چشم انداز ایران 1404 و برنامه توسعه ششم دولت بدون بهره گیری از ظرفیت های بانوان در کشور کاری بسیار سخت خواهد بود و قطعاَ وظیفه تمامی متولیان می باشد تا این جمعیت را در تحقق اهداف خود یاری رسانند .

ارسال نظرات