رییس مرکز خواهران الزهرا(س) استان زنجان:

فروش صنایع دستی از طریق نمایشگاه انجام می شود

طی هماهنگی های صورت گرفته جهت فروش صنایع دستی با نمایشگاهی صحبت شده که کارها از طریق نمایشگاه به فروش برسد وسود این فروش به خود کار آموزها پرداخت شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۲۱۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس مرکز خواهران الزهرا(س) استان زنجان در خصوص افتتاح مرکز وشروع به فعالیت خواهران گفت: این مرکز از تاریخ ۱۳۸۰ با چهارده کارگاه ثابت شروع به کار نموده است رشته ها(صنایع دوخت ،طلا وجواهر سازی ،قالی وگلیم ،نقاشی ویترای ،نقاشی روی چرم ،معرق کاری،کیف دوزی ودر رشته های It طراحی وب ،شبکه سخت افزار و رشته های معماری ) به صورت کامل آموزش داده می شود .

قدرتیان از توانمد بودن کارآموزان این مرکز خبر داد و افزود: با این کار آموزان به نحوی کار می شود که طبق استاندارد این دوره از لحاظ ساعت به کار حضور وغیاب که وقتی گواهینامه به این کار آموزان تعلق می گیرد در رشته مورد علاقه خود توانمند هستند.

وی در خصوص بازار کار رشته های این مرکز اظهار داشت: رشته فرش وگلیم کاملا به صورت بازار محور می باشد و موسسه روزبه در زنجان هم در رشته های آشپزی وسفره آرایی به صورت بازار محور مشغول به فعالیت می باشد .

رییس مرکز خواهران الزهرا(س)استان زنجان در رابطه با بازار کار تصریح کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته جهت فروش صنایع دستی با نمایشگاهی صحبت شده که کارها از طریق نمایشگاه به فروش برسد وسود این فروش به خود کار آموزها پرداخت شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری کلاسها اظهار داشت: این کلاسها به صورت سیار شهری وروستایی برگزار می گردد و در در تمام روستاهایی که متقاضی داشته باشیم آموزش داده میشود .وبرای اجرای دوره با بهزیستی وکمیته امداد نیز همکاری به عمل می آید.

قدرتیان با اشاره به مبلغ دریافتی از کار آموزان تصریح کرد: در کل هشت هزار وسیصد تومن حق مشاوره و صدور گواهی از کار آموزان گرفته می شود و امکاناتی که در دوره ها ارایه می شود کاملا رایگان می باشد که بعد اتمام دوره از کار آموزان آزمون کتبی وعملی گرفته شده و با شرط قبولی گواهینامه مهارت صادر می شود.

ارسال نظرات